تشکل‌های دانشجویی در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان اعلام کردند: ۱۳ آبان نقطه طلایی شکست هیمنه غول استکباری دوران، آمریکای جهانخوار به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن تظاهرات گسترده در روز ۱۳ آبان را نشانگر آمادگی بالای ملت ایران برای دفاع از نظام خود برشمرد.
رسانه‌های خارجی راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در ایران را پوشش دادند و در این بین خبرگزاری انگلیسی نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند.
راهپیمایی گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی در دست، انزجار خود را از دخالت غربی‌ها در امور داخلی ایران اعلام کردند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
راهپیمایی گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی در دست، انزجار خود را از دخالت غربی‌ها در امور داخلی ایران اعلام کردند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی تا دقایقی دیگر با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز می‌شود.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان امسال می‌تواند با حضور گسترده، برنامه‌ریزی منظم و یک کار متفاوت نسبت به گذشته، تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
سپاه پاسداران با صدور بیانیه ای، با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، تظاهرات سراسری فردا را صحنه نمایش استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام شکست فتنه امریکایی صهیونیستی اخیر در جنگ ترکیبی دانست.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در مشهد برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌ریزی شده است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت:۱۳ آبان فرصت خوبی است تا همه اقوام و مذاهب در جای جای ایران پهناور همصدا و با یکدلی انزجار خود را از مستکبران نشان دهند.
بر این اساس محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح وجود خواهد داشت. همچنین از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع خیابان مفتح تا خیابان قدس ممنوعیت تردد برقرار خواهد بود.
دو تن از نمایندگان در تذکری خواستار حضور باشکوه مردم در یوم الله ۱۳ آبان شدند.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان روز جمعه از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
رئس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: روز چهارشنبه (۱۱ آبان ماه) تعدادی از دانش آموزان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
تهران-رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان با بیان اینکه امسال باید پاسخ محکمی از طرف ملت ایران به سیاست‌های شیطانی آمریکا داده شود، گفت: در نزدیک به ۹۰۰ شهر مراسم ۱۳ آبان را برگزار خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ