مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به جرأت می‌گویم ۵ تیم لیگ‌برتر بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه، مدافع جدید بایرن مونیخ در باره علاقه خود به تیم قبلی‌اش صحبت کرده است.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
ساندرو تونالی، ستاره سابق میلان، سه روز بعد از نهایی شدن انتقالش به نیوکسل اعلام کرد که روزی دوباره به سن سیرو بازخواهد گشت.
«جوزف دیتوری» (Joseph Dituri) ۵۵ ساله که افسر بازنشسته نیروی دریایی است، به مدت ۹۳ روز در یک غلاف به وسعت ۱۰۰ فوت مربع (۳۰ متر مربع) در اعماق اقیانوس اطلس زندگی کرد تا در مورد چگونگی تأثیر یک محیط پر از فشار بر بدن انسان تحقیق کند.
اگر بخواهیم گام ابتدایی و اصول اولیه زندگی سالم و طولانی را رعایت کنیم، باید ۸ اصل مهم را مدنظر داشته باشیم.
مدافع ملوان تا وقتی که پایش را ام آر آی کند خواب نداشته . در عین حال ترس از پارگی رباط صلیبی و درد شدید باعث شده که او خودش را سرزنش کند.
جان لوییجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، از حضور در پاری سن ژرمن بسیار راضی است و آن را بهترین تجربه عمرش می‌داند.
خانه پدری آل احمد‌ها هنوز در گذر قلی نفس می‌کشد. هر چند هنوز به حقش نرسیده و گذر کسی به آنجا نمی‌افتد. بی‌اغراق نزدیک به صد سال عمر دارد و هرچه زودتر قبل از اینکه مثل خیلی از خانه‌های قدیمی دیگر بوی نا و طبله بگیرد و کمر بشکند باید فکری به حال آن کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید بعضی از بدترین روزهای عمرش را در زمان هدایت این تیم تجربه کرده است.
هافبک نیجریه ای سابق چلسی گفت که ادن هازارد تنبل‌ترین فوتبالیستی است که در دوران فوتبالش دیده است.
هافبک نیجریه ای سابق چلسی گفت که ادن هازارد تنبل‌ترین فوتبالیستی است که در دوران فوتبالش دیده است.
برای پیشبرد یک سیاست اقتصادی یا باید حمایت و اعتماد و همدلی اکثریت قاطع را به همراه داشت و عموم نخبگان نیز از آن حمایت کنند، یا آنکه یک اقلیت متحد و منسجم با اتکا به دانش اقتصادی و علمی یک طرح و ایده را جلو ببرند، مثل چین. متاسفانه ایران از هر دو وضعیت به دور است. نه حمایت عمومی و اکثریت جامعه و نخبگان را دارد.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحات کاملی را درباره فعالیت‌های این تیم در پنجره زمستانی ارائه کرده است.
متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد
تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ورود امید لطیفی توانست سرانجام دروازه پیکان را در خانه باز کند و به سوی چهارمین پیروزی فصل خیز بردارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بدترین شکست عمرش را برابر رئال مادرید در اروپا تجربه کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.
عثمان دمبله، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، از عملکرد خود در ترکیب این تیم رضایت دارد.
رسانه ملی متعلق به عموم است نه یک فرد یا یک جناح و تفکر خاص. اینکه در شرایط ویژه مثل ناآرامی‌های اخیر برای خالی نبودن عریضه چند صاحبنظر هم از جناح و جمع دیگر مجال حضور در تلویزیون را پیدا کنند، این مشکل بزرگ رسانه ملی را حل نخواهد کرد. رسانه ملی باید همیشه «ملی» باشد نه فقط در مواقع اضطرار!
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
احسان اردکانی گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، می‌گوید از شرایط زندگی‌اش در فاصله سال‌های 2017 تا 2021 ناراضی است.
اسکات پارکر، سرمربی بورنموث، از شکست سنگین برابر لیورپول بسیار ناراحت است.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، از تصمیمش برای پیوستن به این باشگاه بسیار خشنود و راضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ