تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ورود امید لطیفی توانست سرانجام دروازه پیکان را در خانه باز کند و به سوی چهارمین پیروزی فصل خیز بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک میانی مس رفسنجان با اشاره به حضور در این تیم، ابراز امیدواری می‌کند اتفاق خوبی را تا پایان فصل شکل دهند.
دروازه بان ایرانی-آلمانی فردا می تواند در یک دیدار دوستانه برابر تیم بورسیا دورتموند قرار بگیرد.
هاشمی‌ رفسنجانی روز بیست و پنجم تیر ۱۳۷۹ در مورد اتفاق عجیب افتادن چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات و نقش سازمان مجاهدین خلق نوشته‌است.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
مدافع گلزن پرسپوليس با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده یکی از تاریخی‌ترین‌ تقابل‌ها با نساجی است.
پیکان در دو فصل گذشته دوبار موفق به برد سپاهان شده تا به نوعی گربه سیاه این تیم لقب بگیرد.
در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: آقای [رضا] امراللهی، [رییس دانشگاه خواجه نصیر طوسی]، امروز به من گفته بود که جلسه اخیر رهبری و آقای خاتمی، تلخ بوده و خواسته بود که برای تفاهم بیشتر به ایشان کمک کنم.
ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، امیدوار است که بار دیگر بتواند روی نیمکت تاتنهام بنشیند.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
میرسلاو بلاژویچ آنقدر برای فوتبال ایران چهره جذابی داشت که حالا به بهانه درگذشت او فوتبال دوستان ایرانی خاطراتش را از گنجه خارج کنند و به احترامش گرد و خاک آن ها را پاک کنند و مروری به آن داشته باشند.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
مترجم رمان «داها» گفت: اثر حال و هوای سیاهی دارد که ازجمله اول «اگر پدرم قاتل نبود، من به دنیا نمی‌آمدم» تا جمله آخر ادامه می‌یابد که البته این صراحت در گفتار نویسنده به ریتم اثر و کشش آن نه‌تن‌ها لطمه نمی‌زند بلکه سبب جذابیتش هم می‌شود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان از شرایط خودش در اردوی طلایی پوشان اصفهانی رضایت ندارد.
علی اکبر ناطق نوری می‌گوید: سلطان قابوس ضیافت شامی – البته خصوصی بود – به احترام من برپا کرد. این‌ها وقتی می‌خواهند پذیرایی کنند عبا و عمامه را برمی‌دارند و با همان لباس سفید و شال بسته و خنجر پذیرایی می‌کنند. وقتی وارد حیاط شدیم، رئیس مجلس عمان به من گفت: این سلطان قابوس است. من دیدم خود سلطان قابوس هم مثل بقیه خدمه از نظر تشریفات در صف ایستاده است. واقعا باورم نمی‌شد، اما نگاه کردم و دیدم که خود اوست، چون از نظر لباس و ... هم شکل هستند، خیلی خوشم آمد و کمی خجالت کشیدم که متوجه نشدم او ایستاده است.
آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود می‌گوید: مجاهدین، آن زمان خیلی بی اعتنایی می‌کردند. تعدادی از آن‌ها را به بند ما آوردند و آن‌ها تقریبا ما معممین [روحانیون]را بایکوت کرده بودند. بچه‌هایی هم که جدیدا می‌آمدند بلافاصله با آن‌ها تماس می‌گرفتند و ارتباط شان را با ما قطع می‌کردند؛ ولی کمونیست‌ها این طور نبودند و برخوردشان تا آخر محترمانه بود.
تیم‌ ملی فوتبال ایران در حالی امروز دومین دیدار خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ولز برگزار می‌کند که دو تیم در سال ۱۳۵۷ در تهران با هم بازی کرده بودند.
کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: در سه مسابقه در کشور مکزیک به میدان رفتم و خاطرات خیلی خوبی از حضور در این کشور دارم.
آندرانیک تیموریان با حضور در تمرینات تیم ملی، لحظات جالب توجهی را با کی‌روش پشت سر گذاشت.
آندرانیک تیموریان با حضور در تمرینات تیم ملی، لحظات جالب توجهی را با کی‌روش پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این‌که خیلی به تیم ایران و استعدادهایش علاقه‌مند است، گفت: والیبال ایران استعدادهای خوبی دارد و سال‌ها در بین تیم‌های برتر دنیا قرار خواهد داشت.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.
دیروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت لاوان (شاوان) با حضور ۸۴.۶۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اجرای برنامه طرح توسعه شرکت گفت: با راه اندازی خطوط تولید رنگ 1 و 2 ظرفیت تولید خودروهای تجاری شرکت به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ