اسکات پارکر، سرمربی بورنموث، از شکست سنگین برابر لیورپول بسیار ناراحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو فصل پیش یکی از دردناک‌ترین باخت‌های جواد نکونام مقابل سرمربی کنونی ملوان رقم خورد.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
سرمربی مس رفسنجان بابت درگذشت دو خبرنگار اصفهانی تسلیت گفت.
کسانی که تجربه گزیده شدن توسط این حشره کوچک را دارند درد نیش آن را با گلوله خوردن مقایسه کرده‌اند. درد وحشتناکی که تا بیش از ۲۴ ساعت ادامه پیدا می‌کند!
پائولو مالدینی، مدیر میلان اعتراف می‌کند که شکست برابر اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقایسه با حذف برابر یک تیم دیگر دردناک‌تر است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه روز نکبت یادآور یکی از دردناک‌ترین فجایع تاریخ بشری است، گفت: ترورهای هدفمند و نقض حقوق بشر رویکرد رژیم صهیونسیتی در چند دهه گذشته بوده است.
یکی از دردناکترین عارضه‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن مبتلا شود، بیماری فتق است. همه ارگان‌ها و بافت‌های بدن داخل یک لایه قرار دارند که فتق درنتیجه خروج قسمتی از بافت یا ارگان داخلی از این لایه دربرگیرنده است.
فتق یا Hernia یکی از دردناک‌ترین عارضه‌هایی است که ممکن است هر فرد به علل مختلف یک‌بار در زندگی خود دچار آن شود. ارگان‌ها و بافت‌های بدن را معمولاً یک لایه در برگرفته است و فتق زمانی اتفاق می‌افتد که قسمتی از یک بافت یا ارگان داخلی با پیشروی خود از این لایه دربرگیرنده خارج شود.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری آسیب رسیده است، گفت: موضوع دردناک‌تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم است.
سه تعویض همزمان گرت ساوت‌گیت در دقیقه 71 بازی جان دوباره‌ای به سه‌شیرها داد تا نتیجه را برای خودشان دلچسب‌تر و برای ایران دردناک‌تر کنند.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به انواع تبلیغ بیان داشتند: تبلیغ یک زمان در قالب سخنرانی است، این اثر خودش را دارد؛ یک زمان تبلیغ عملی است. اگر به درد مردم برسیم تبلیغ عملی کردیم و این مؤثرتر است.
دو راه پیش روی چین قرار دارد: یا پکن می‌تواند چند سال دیگر با مدل اقتصادی فعلی خود ادامه دهد یا آن که مجبور خواهد شد با افزایش این هزینه‌ها یک گذار حتی دردناک‌تر از پیش را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ