وزیر خارجه انگلیس امروز هم به بهانه اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی - به اتهام افساد فی الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی ایران- به ادامه موضع گیری مداخله جویانه علیه تهران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور لهستان در ادامه مواضع روسیه هراسانه خود، مسکو را به همکاری با بلاروس در حملات ترکیبی در مرز این کشور متهم کرد!
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
در ادامه مواضع ضدایرانی کی‌یف، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین از شکایت این کشور به‌همراه کانادا، سوئد و انگلیس علیه تهران در دیوان دادگستری بین‌المللی به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد.
درگیری در سودان در حالی ادامه دارد که شاهدان عینی از بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع از سوی جنگنده های ارتش این کشور خبر می دهند.
منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع امروز هم ادامه یافت و طی آن جنگنده های ارتش مواضع نیروهای حمیدتی را بمباران کردند.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که با مواضع افراط‌گرایانه خودش شناخته می‌شود، بر ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌ها تاکید کرد.
در حالی که قرار است از شامگاه امشب آتش‌بس موقت ۷ روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع سودان برقرار شود، درگیری‌ها ادامه دارد.
وزارت امور خارجه انگلیس، دوشنبه در ادامه مواضع خصمانه و مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران از وضع تحریم‌های جدید این کشور به همراه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه تهران، به بهانه مسائل حقوق بشری خبر داد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.
در ادامه مواضع خصمانه کانبرا علیه تهران، استرالیا ۱۶ شخص و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه حمایت‌های این کشور از اغتشاشات ایران و همچنین با تکرار ادعاها درباره ارسال پهپاد از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه ضمن تکذیب حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، گفت که عملیات «پنجه شمشیر» ادامه خواهد داشت.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مواضع مداخله جویانهخود در امور ایران ادامه داد.
در ادامه تنش بین باکو و ایروان، طرفین همدیگر را به تیراندازی به مواضع مرزهای همدیگر متهم کردند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجدداً مواضعی گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را با پهپادهای مهاجر ۶ و راکت‌اندازهای چندگانه مورد حمله قرار داد.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
نخست وزیر فنلاند در نشست پارلمان اروپا در ادامه مواضع ضدروسی خود اعلام کرد: تحریم ها باید در زندگی مردم عادی روسیه منعکس شود!
وزارت دفاع ارمنستان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای ایروان به مواضع جمهوری آذربایجان مستقر در بخش شرقی خط تماس شلیک نکرده اند.
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که جواب حرف زور، حرف زور است و جواب های، هوی است و ملت ایران هیچگاه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و از منافع خود دفاع خواهد کرد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ