انجام این فعالیت طبیعی استرس و اضطراب را کم، کیفیت خواب را بهتر، مصرف فیبر را بیشتر و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را ۱۰ هزار تن اعلام کرد.
تبریز- معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزانی که از الگوی کشت ابلاغی تبعیت کنند حمایت جامع می‌شوند.
بناب- معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان آذربایجان شرقی در صف اول امنیت غذایی کشور قرار گرفته است.
تبریز- معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزانی که از الگوی کشت ابلاغی تبعیت کنند حمایت جامع می‌شوند.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
اگر دلتان می‌خواهد باغبانی و کاشت گل و گیاه را امتحان کنید؛ کاشت نعناع و ریحان برای شروع کار عالی است.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به زودی اداره کل گیاهان دارویی در وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی می‌شود و در این اداره با انسجام قوی‌تری مسایل گیاهان دارویی دنبال خواهد شد.
رئیس کمیسیون باغبانی انجمن پسته ایران گفت: آماری که ترکیه از میزان تولید پسته خود ارائه می‌دهد، حجم پسته با پوست نرم آن است؛ در این کشور پسته با پوست نرم روی آن خشک می‌شود که سنگین‌تر است.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین آثار بهره‌مندی از نتایج طرح‌های دانش‌بنیان، رشد تولید است که باعث رشد کشاورزی و رونق اقتصادی می‌شود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از تدارک ۱۰۰ هزار تن خرما برای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از رشد تولید محصولات باغبانی در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: تولیدات باغبانی کشور امسال به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسیده است.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سطح زیر کشت گیاهان دارویی کشور با مشارکت مردم، مسئولیت‌پذیری تولیدکنندگان و با داشتن یک برنامه استراتژیک تا سال ۱۴۰۵ باید به ۵۰۰ هزار هکتار برسد.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی اعلام کرد ۳ دانشگاه با ورود به حوزه زراعت و باغبانی به تامین امنیت غذایی کمک می‌کنند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزان استان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت، در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در استان کشاورزان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
رشت- مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان از پیش بینی برداشت ۲۵۸۵ تُن خرمالو از باغات استان خبر داد و گفت: گیلان دارای ۲۸۰ هکتار باغ خرمالو است.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برداشت ۱۱۰۰ تن محصول انجیر در سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد.
تبریز- مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: باغداران آذربایجان شرقی در تولید سیب درختی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده اند.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید والامقام محمود باغیانی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
اصفهان- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال حدود ۲۵هزار هکتار از باغات این استان در معرض خشکی بوده که زمینه ساز هجوم انواع آفات به درختان است.
سبزوار ـ مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار گفت: خشکسالی و شرایط اقلیمی نامناسب در سال زراعی گذشته سبب کاهش ۱۵ درصدی تولید محصول پسته شهرستان سبزوار نسبت به سال گذشته شده است.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
مطالعات گذشته نشان داده است که باغبانی سلامت روانی افرادی را که دچار بیماری هستند، بهبود می‌بخشد. پژوهش جدید نیز حاکی از این است که سلامت روانی افراد سالم نیز از طریق باغبانی افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ