شاید نفتی‌ها خیلی بدشانس هستند که علیرضا بیرانوند در اوج آمادگی است و مانع از گلزنی آن‌ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
گئورگی گولسیانی با گلزنی از روی نقطه پنالتی، آخرین بازی پیش فصل پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
لایپزیش با پنالتی‌ای که توسط انکونکو به دست آمد و به گل تبدیل شد از بایرن پیش افتاد تا کابوس باواریایی‌ها در بازی امشب را کامل کند.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، که در دیدار تیمش با لیدز دو گل به ثمر رسانده بود در دقایق پایانی یک پنالتی از دست داد تا نتواند در این مسابقه هت‌تریک کند.
الشارجه در ماراتن تمام نشدنی پنالتی‌ها، العین را شکست داد و قهرمان جام جذفی امارات شد.
تاتنهام امشب در خانه ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت و با پنالتی‌ای که در وقتهای تلف‌شده به حریف داد با نتیجه 3-3 متوقف شد.
محمد صلاح در دقیقه 68 بازی این شانس را داشت تا با گل کردن پنالتی گل تساوی لیورپول را به بورنموث بزند ولی ضربه اش را به بیرون زد.
به نظرم پنالتی‌ای که داور اعلام نکرد واضح تر از پنالتی بود که منجر به گل اول ما شد
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 مقابل وستهم از پنالتی‌ای که در دقایق پایانی بازی به نفع تیمش گرفته نشد گله کرد و گفت بازیکن وستهم مثل دروازه‌بان توپ را مهار کرد ولی پنالتی گرفته نشد.
پارس جنوبی جم با کمی بدشانسی نتوانست مس شهربابک را شکست داده و‌ به رتبه دوم جدول برسد.
دو بازیکن اسطوره‌ای فوتبال انگلیس، به بحث و جدل در خصوص صحنه جنجالی نیمه اول پرداختند؛ یکی اعتقاد به پنالتی داشت اما دیگری نه.
گلر کرواسی با وجود دریافت سه گل، بهترین بازیکن تیمش برابر آرژانتین بود و در پایان بازی تاکید داشت که روی جولین آلوارز مرتکب پنالتی نشد.
کارشناسان انگلیسی پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی معتقد بودند پنالتی‌ای که داور این دیدار در دقیقه 34 به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد تصمیم درستی نبود.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
فده والورده، ستاره اروگوئه، بعد از پنالتی‌ای که غنا در بازی امشب دو تیم از دست داد در مقابل داور خوشحالی عجیبی انجام داد که خبرساز شده است.
بحث بر سر صحنه مشکوک بین طارمی و ویکرز میانه سرمربی تیم ملی و داور مطرح اسپانیایی را خراب نکرد.
آنتونی تیلور، داور بازی بارسا-بایرن مونیخ، با پس گرفتن پنالتی‌ای که برای آبی و اناری ها اعلام کرده بود، خشم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ را برانگیخت و آنها بر علیه یوفا شعار دادند.
شاگردان مجتبی حسینی که برای پنجمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماندند با این نتیجه ۹ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس و آلومینیوم در همان رتبه یازدهم باقی ماندند.
ادن هازارد دقیقه 87 بازی رئال برابر سلتا، یک پنالتی را از دست داد. پنالتی‌ای که کریم بنزما به او هدیه داده بود.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ