این لنز دارای یک آرایه رنده مانند متشکل از خطوط موازی کوچک است. لایه‌ای از هیدروژل شفاف که بالای آن رنده قرار دارد، به همین ترتیب دارای آرایه‌ای از شکاف‌های موازی است که از میان آن عبور می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
این عکاس پرتغالی آسمان کویر لوت ایران را به تصویر کشیده است.
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی‌وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می‌کند.
تیم Northrop Grummman فعلاً درحال تکمیل لنز ۲۴ سانتی‌متری است که ۱۰ برابر از یک لنز شکست متداول سبک‌تر خواهد بود. هدف آن‌ها تولید لنز یک متری و ساخت یک نمونه اولیه تلسکوپ با آن است.
رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی برای مشخص شدن قهرمان این دوره از جام، به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۷ لیگ برتر ایران، یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ به طور مستقیم از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
سریال «دیو و ماه‌پیشونی» که تازه‌ترین اثر شبکه نمایش خانگی برای کودکان و نوجوانان است، از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
اسرائیل سالانه ۸/ ۳میلیارد دلار کمک نظامی آمریکا دریافت می‌کند و بایدن این کمک را در سال گذشته یک‌میلیارد دلار افزایش داد. کارشناسان خاطرنشان کردند که انتقاد از اسرائیل همچنان هزینه سیاسی بالایی در ایالات متحده دارد؛ درحالی‌که رئیس جمهور بایدن موضع ایدئولوژیک خود را به‌عنوان یک «صهیونیست خودخوانده» تبلیغ می‌کند.
بسیاری از افرادی که از لنزهای چشمی استفاده می کنند با مشکل خشکی چشم روبرو می شوند. گروهی از محققان با همکاری علی خادم حسینی یک لنز آزمایشی ابداع کرده اند که از این امر جلوگیری می کند.
شیخ دیاباته مهاجم تیم پرسپولیس آماده حضور در میادین می‌شود.
هدف این پروژه جمع‌آوری اطلاعات حیاتی در مورد توزیع و دسترسی به آب، یخ و سایر عناصر فرار برای فعالیت‌های اکتشافی و ماموریت‌های آینده ناسا است.
لنز های دوربین هیچ صحنه‌ای را در شب برد تاریخی سامورایی‌ها مقابل شاگردان انریکه از دست ندادند.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت زنده پخش می‌کند.
بازی دوستانه ایران با تونس پیش از آغاز جام جهانی هماهنگ شده است.
لنز ایرانسل، اجتماع عظیم اربعین حسینی را به صورت زنده و مستقیم، پخش می‌کند.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
لنز ایرانسل، انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، برای انتخاب رئیس، نایبان رئیس و دیگر ارکان این مجموعه را به صورت زنده و اختصاصی پخش می‌کند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، مسابقات ورزشی ایران و جهان را با بهترین کیفیت، به صورت زنده پخش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ