ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد نشست «دیپلماسی نوآوری با رویکرد اقتصادی» با هدف بررسی سازوکارهای صادارت محصولات دانش بنیان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به زودی برگزار خواهد شد.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
ناتو در نشست اخیر خود در واکنش به موضع پوتین، پیوستن اوکراین تا پایان جنگ را منتفی دانست؛ بنابراین یکی از گزینه‌های پوتین که استفاده از بمب هسته‌ای را مشروع می‌دانست برطرف گردید. از منظر کارشناسان غرب استفاده از بمب هسته‌ای به روانشناسی پوتین وابسته است. در دوره اتحاد جماهیر شوروی، حزب کمونیست تصمیم گیرنده نهایی بود.
نشست باکو آخرین نشست دوره‌ای به ریاست جمهوری آذربایجان بود و فرصت بسیار مناسبی برای کشورمان و دستگاه دیپلماسی فعال آن بود تا از همه ظرفیت‌های اجلاس جنبش عدم تعهد نهایت استفاده را داشته باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پایانی وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان حضور یافت.
وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت سینما در برقراری گفتمان در دیپلماسی عمومی، بر آمادگی دستگاه دیپلماسی جهت ارائه تسهیلات لازم در ورود سینمای کشور به بازارهای کشورهای هدف تاکید کرد.
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: در دیپلماسی محیط زیستی که دولت انقلابی بسیار خوب پیگیر آن است، در نشست منطقه‌ای سال قبل، سازمان ملل هم از ایران قدردانی کرد و هم ایران را میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار کرد که شهریورماه برگزار می‌شود.
نمایندگان مردم در مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن تأکید بر توسعه دیپلماسی اقتصادی و پارلمانی در نشست مشترک با سفرا به استماع گزارش عملکرد آنها پرداختند.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
نشست شبکه بشردوستانه فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو برگزار شد.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه فرصت دیپلماسی با ایران هنوز از دست نرفته است، گفت که اقدام نظامی آخرین گزینه آمریکا در قبال ایران است و در رأس اولویت های واشنگتن قرار ندارد.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می‌گوید که برجام هنوز «نمرده» و واشنگتن همچنان به دیپلماسی با تهران ادامه خواهد داد.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
نخست‌ وزیر هند امروز در نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی گفت: باید برای پایان دادن به جنگ در اوکراین به دیپلماسی بازگردیم.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت مقام کاخ سفید مدعی شد که به نظر می‌رسد دیپلماسی در حال حاضر کارساز نیست.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در مسیر دیپلماسی اقتصادی لازم نیست نگاهمان صرفاً دولتی باشد، بلکه می‌توان از طریق ارتباط با نهادها و آژانس‌های غیردولتی کار را پیش برد.
نشست معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه درباره صادرات خدمات فنی و مهندسی برگزار شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین گفت: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست آژانس هیچ ثمری ندارد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: عضویت رسمی ایران در شانگهای در نشست سمرقند مشخص خواهد شد.
نشست خبری سخنگوی دستگاه دیپلماسی در محل وزارت امور خارجه آغاز شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: هرگاه اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته و نفع اقتصادی کامل از توافق پیش روی ماست، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ