مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دومین جشنواره کشوری تئاتر درسی در سطح مدارس ابتدایی و کانون های فرهنگی تربیتی در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
دومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی 5 چمنی در تبریز برگزار می‌شود.
فراخوان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی پاییز امسال به میزبانی استان قزوین و دبیری علیرضا تابش برگزار می‌شود.
برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی به زمان دیگری موکول شد.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
دومین دوره مسابقه دوومیدانی با نام «جام مسافر» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار خواهد شد.
اصفهان- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان، همزمان با ۱۱ تیرماه روز جهانی ورزشی نویسان دومین جشنواره تخصصی این حوزه را برگزار می کند.
دومین جشنواره استارتاپی فستاک با محوریت «فناوری‌های پرداخت» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
دومین جشنواره استارتاپی فستاک با محوریت «فناوری‌های پرداخت» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
بیست و دومین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( ACPC) ۱۸فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می شود.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
دومین جشنواره دوسالانه طرح‌های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
دومین نشست کاری رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس بین‌المجالس آسیایی با حضور تعدادی از مهمانان این اجلاس برگزار شد.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و جانبازان طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند.
به نظر می‌رسد قطر در کمتر از یک سال میزبان دو تورنمت مهم خواهد بود.
دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان از ۱۷ لغایت ۲۰ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی شهر کاشان برگزار خواهد شد.
دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان از ۱۷ لغایت ۲۰ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی شهر کاشان برگزار خواهد شد.
سهراب صادقی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از دومین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین گفت: با توجه به تجربه نخستین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین، دومین دوره این جشنواره نیز با استقبال مشتریان روبه رو شده است.
دومین جلسه کمیته تخصصی بازتوانی پس از بحران سازمان مدیریت بحران شهر تهران با هدف بررسی بخشی از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در حوزه بازتوانی پس از بلایا برگزار شد.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار «نهضت هنری جهاد تبیین» با همکاری ٣٣ نهاد و سازمان فرهنگی و رسانه‌ای کشور خبر داد.
مراسم افتتاحیه دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان کشور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ