صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی تمام ماند.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
معمولا فسیل‌ها به صورت تکه تکه یافت می‌شوند، اما جمجمه‌ای که کشف شد بسیار کامل بود و یک فک کامل داشت که چنین اتفاقی بسیار نادر است.
این گزارش بررسی یک اتفاق شاید نادر در سازمان هواشناسی است. براساس نامه‌ای که به امضای رئیس سازمان هواشناسی ایران رسیده؛ عددهای درجه حرارت «تر» شهرستان جهرم مغایر با اعداد واقعی ثبت و به وزارت نیرو ارسال شده است.
لحظات جالب و جذاب دنیای فوتبال که کمتر اتفاق می‌افتد را در این بخش مشاهده کنید.
چنین ابرنواختری از نظر قریب الوقوع بسیار نادر به نظر و احتمال آن وجود دارد که صرفا یکبار در هر میلیارد سال رخ دهد. در نهایت، بتلگئوس ممکن است هنوز برای مدتی در اطراف باشد.
چنین ابرنواختری از نظر قریب الوقوع بسیار نادر به نظر و احتمال آن وجود دارد که صرفا یکبار در هر میلیارد سال رخ دهد. در نهایت، بتلگئوس ممکن است هنوز برای مدتی در اطراف باشد.
در یک اتفاق نادر در تاریخ تهران، برق شهر قطع شد... این خبر را روزنامه اطلاعات ۹ اردیبهشت ۱۳۴۲ منتشر کرد.
یک جیمی جامپ در اتفاقی نادر در مسابقات جهانی اسنوکر روی میز بیلیارد رفت و با هم زدن بازی شروع به پاشیدن پودری به رنگ نارنجی کرد.
پیش‌بینی می‌شود قسمت بعدی به زودی در ۲۴ آوریل از راه برسد؛ جایی که یک بخش ۴۰ درجه با دیدن مریخ، زهره، اورانوس و عطارد در کنار هم قرار می‌گیرد.
کمتر رقابتی مثل لیگ برتر فوتبال ایران سراغ دارید که با این تنش و حساسیت همراه باشد.
به گفته محققان، به ندرت اتفاق می‌افتد که افراد مسن در حین ورزش دچار ایست قلبی ناگهانی شوند.
سیامک نعمتی اما یک چهره استثنایی است که با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس، در این تیم ماندنی شد. چرا؟ اگر کنجکاوید که دلیل این اتفاق نادر را بدانید تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.
فوتبال بانوان طی روزهای گذشته شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود که کمتر در فوتبال حرفه ای دیده می‌شود.
برخی مسافران این هواپیمای‌ای تی آر گفته‌اند بیش از ده صندلی این پرواز خالی بوده است.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
در حالی که عموم مردم کشور عربستان را کشوری خشک با بارندگی کم می‌شناسند، اما در اتفاقی عجیب در دل کویر این کشور سیل رخ داد.
ابرماه یک رویداد نادر و زیبا است که فقط چند بار در سال می‌توانید ببینید. وقتی این پدیده اتفاق می‌افتد، یک ماه بزرگ و درخشان در آسمان پدیدار می‌شود که هر که را به بالا نگاه کند، شگفت‌زده خواهد کرد.
دکتر دیوید هان از دانشگاه کوئین ماریِ لندن، نخستین نویسنده‌ی این مطالعه گفته است: «یافتن نمونه‌های غذا درون بدن دایناسور‌ها یک اتفاق نادر است، پس هر نمونه‌ای که کشف شود واقعاٌ مهم است، چون مدرک مستقیمی است که نشان می‌دهد دایناسور‌ها از چه چیز‌هایی تغذیه می‌کردند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با برنامه ریزی دقیق به سوی آینده گام برمی داریم و به حاشیه سازی آنها که منافع خود را در تکواندو از دست داده‌اند توجه نمی‌کنیم.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن، قهرمانی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان را اتفاقی عجیب توصیف کرد.
الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد؛ اتفاقی که هرچند بسیار نادر است اما بی‌سابقه نیست.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ