در پی فراگیر شدن هوای سرد در بیشتر استان های کشور و افت شدید دما در شهرها و روستاها، شبکه ارتباطی سراسر کشور با کمترین مشکلی مشغول به فعالیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی یکپارچه (UNSP) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.
ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: با اهدای پروانه‌های خدمات ارتباطی به هفت اپراتور، اپراتورها می‌توانند خدمات یکپارچه شبکه ارائه کنند و این پروانه‌ها تا سال ۱۴۱۰ دارد.
ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
مدیر کل ارتباطات استان خراسان رضوی از تقویت هر چه بیشتر پوشش شبکه ارتباطی بارگاه منور علی ابن موسی‌الرضا (ع)، همزمان با ورود عظیم مسافران به این استان خبر داد.
براساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات، طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور از ماه جاری اجرایی می شود.
سازمان داوطلبان در توافقی با شبکه ارتباطی سازمان‌های غیردولتی بانوان، تفاهم‎نامه‎ ای به منظور افزایش حضور بانوان در طرح‌ها و برنامه‌های عام‌المنفعه امضا کرد.
اصلاح تصویب نامه موضوع تعیین حق السهم دولت از درآمد خدمات بخش شبکه ارتباطی سیار و ثابت و ارتباطات ماهواره ای ابلاغ شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت ۵ اقدام مهم برای پایداری شبکه تا پایان سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از تجهیز، نصب و راه اندازی سایت های ثابت و سیار محدوده حرم رضوی برای بهره مندی کامل مهمانان امام رئوف از فناوری های نوین ارتباطی خبر داد.
در پی انتشار اخبار نادرست در برخی شبکه های اجتماعی در حوزه بورس، روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در اطلاعیه‌ای سایت‌ها و کانال‌های خبری رسمی شرکت مس را معرفی کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.
مدیرفناوری اطلاعات وارتباطات شرکت ملی گازایران گفت:شبکه ارتباطی اختصاصی این شرکت،نقش مهمی درپایداری جریان گازدرزمستان امسال داشت وتجربه موفقی درمدیریت بحران مبتنی برفناوری اطلاعات بود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: برای دسترسی به شبکه ارتباطی قائل به هیچ تبعیضی نیستیم. آرزوی ما این است که تک تک مردم کشور بتوانند به شبکه ارتباطی با کیفیت دسترسی داشته باشند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله امشب خبرداد.
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.
زنجان- قرارگرفتن در همسایگی ۸ استان بزرگ کشور، زنجان را به عنوان شاهراه ارتباطی در موقعیت مهم و تاثیرگذاری قرار داده و طی سال های اخیر به لحاظ توسعه شبکه بزرگراهی روند خوبی را طی کرده است.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: پیشرفت در بخش زیرساخت ارتباطی بالای ۷۰-۸۰ درصد و میزان پیشرفت در حوزه زیرساخت اطلاعاتی نیز ۵۰ درصد است.
شبکه ارتباطات زیرساخت کشور وضعیت عادی و پایدار دارد و اختلال در ارتباطات برخی از مناطق شمال کشور مربوط به شرکت مخابرات ایران است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در گذشته در لایه دسترسی، صرفا در حوزه شبکه ارتباطی همراه، اقدامات خوبی انجام گرفته اما توسعه نامتوازن شبکه اینترنت کشور را دچار مشکل کرده است.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری اعلام کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پوشش شبکه در نسل‌های دو، سه و چهار شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستا بهبود پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ