سرمربی فرانسوی النصر عربستان زمان نخستین بازی کریستیانو رونالدو را با پیراهن این تیم اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان بازی فولاد و تراکتور تغییر کرد
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشوربین پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
ساعت شروع بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان تغییر کرد.
بازی دوستانه تیم‌های فوتسال جوانان ایران و افغانستان روز نهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
با اعلام برنامه چهار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس هم مشخص شد.
با اعلام برنامه چهار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس هم مشخص شد.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
تیم ملی فوتسال ایران اواخر فروردین ماه در تهران با تیم ملی ازبکستان دیدار می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران اواخر فروردین ماه در تهران با تیم ملی ازبکستان دیدار می‌کند.
برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال اعلام شد.
محرومیت دو جلسه‌ای کریستیانو رونالدو در زمان حضور در منچستریونایتد به دوران حضور او در لیگ عربستان منتقل شده و او نمی‌تواند در دو بازی بعدی این تیم به میدان برود.
اراک- زمان بازی معوق تیم فوتبال آلومینیوم و گل‌گهر از هفته سیزدهم لیگ برتر اعلام شد.
کریستین پولیشیچ مثل بازی با ولز، مقابل انگلیس هم در گلزنی ناکام بود؛ او البته بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
زمان بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و تونس مشخص شد.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
زمان برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه مشخص شد.
شرایط برای کریستیانو رونالدو بغرنج شده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.
شرکت تولید موتورهای دیزل ایران (ایدم) از زیرمجموعه‌های ایران خودرو دیزل، در سه ماهه نخست امسال با تولید ۱۶۴۲ دستگاه موتور همگن با ۳۵۵، موفق به شکست رکورد مدت مشابه در ۳۰ سال اخیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ