مهدی تاج معتقد است توسعه در فوتبال خریدنی نیست و آوردن رونالدو به ایران کمکی در جهت این توسعه نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
کنعانی با بیان این که روابط دو کشور ایران و عربستان گام به گام در حال پیشرفت است، گفت: سفر وزیر امور خارجه ایران به ریاض، ان‌شاءالله در بازه زمانی نزدیک در چارچوب دعوتی که از سوی وزیر امور خارجه عربستان انجام شده، صورت می‌گیرد.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
هنگامی که زائران بیت‌الله الحرام به میهن باز می‌گشتند، از ورود یک نفر از میان ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر به ایران جلوگیری شد و مساله زمانی رسانه‌ای شد که سخنگوی وزارت خارجه از جلوگیری عربستان برای بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور خبر داد و مشخص نبود چرا عربستان به او اجازه همراهی با سایر زائران کاروان اعزامی از تهران را نداده است.
یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
به نظر می‌رسد استیون جرارد با باشگاه الاتفاق به توافق نهایی دست پیدا کرده است و به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد.
به نظر می‌رسد استیون جرارد با باشگاه الاتفاق به توافق نهایی دست پیدا کرده است و به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد.
اسطوره فوتبال پرتغال از سطح لیگ برتر عربستان صحبت کرد.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
شیمون مارسینیاک لهستانی یک بار دیگر راهی عربستان می شود تا این بار دیدار فینال جام حذفی را سوت بزند.
رونالدو در النصر روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند چرا که تیم او صدرنشینی لیگ عربستان را از دست داد و در جام حذفی هم از صعود به فینال باز ماند.
وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.
شکست پرگل آلمان مقابل بلژیک/ عربستان بازهم باخت!
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
در آخرین بازیهای مرحله گروهی جام ۲۰۲۳ آسیا عربستان مقابل ژاپن شکست خورد.
رالی داکار با برگزاری سومین دور از این مسابقات در عربستان در حال پیگیری است.
تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: عربستان دوست ایران نیست، دشمن ایران است اما همسایه‌ است و برای قدرت منطقه‌ای تاثیرگذار باید تلاش کرد رابطه ایران و عربستان خوب شود. اما همه‌ این اتفاقات به شرایط منطقه‌ای و جهانی ایران بستگی دارد. اگر ایران بتواند ژئوپلیتیک خود را باز کند و براساس یک ژئوپلیتیک باز با دنیا تعامل داشته باشد، طبیعتا عربستان و امثال عربستان هم به ایران نزدیک می‌شوند، وگرنه ترجیح نمی‌دهند با ایران کار کنند.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
فردا قرار است وزیر سرمایه‌گذاری خاندان سعودی به زنگلان عربستان برود تا درباره سرمایه‌گذاری در منطقه قره‌باغ با مقامات آذربایجانی گفت‌وگو کند.
دو تیم عربستان و مکزیک در حالی آخرین بازی دور گروهی خود را انجام می‌دهند که هر دو تیم برای رسیدن به دور حذفی شانس صعود دارند.
دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا‌های خود را فشار داد و فریاد زد.
عربستان رایزنی‌ها لازم با دو کشور مصر و یونان را انجام داده تا اقدام رسمی در این زمینه انجام شود. در همین رابطه رؤسای فدراسیون‌های ۳ کشور باهم دیدار کردند و در این جلسه نتایج مثبتی به دست آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ