کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد واگذاری ست‌های اول و دوم برابر ایران، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و در مجموع کامبک خوبی داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
مربی تیم ملی والیبال دانشجویان عملکرد شاگردانش را در مسابقات مرحله گروهی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی با آرژانتین داشتیم تیمی که سالهاست رقیب ما بوده است.
تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد آمریکا را شکست دهد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
تساوی عجیب در بازی والیبال ایران و فرانسه
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
امشب‌ در جذاب ترین مسابقه باشگاهی در اروپا تیم های یاستربسکی ویگل و زاکسا کوژله هر دو از لهستان در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 17:30 دقیقه امروز جمعه 29 اردیبهشت به وقت تهران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف ترکیه‌ می‌رود.
رئیس سازمان لیگ تاکید کرد عدم حضور هر یک از تیم‌های راه‌یافته به پلی‌اوت در مسابقات این مرحله به معنای باخت فنی خواهد بود
والیبال گنبد و ارومیه: در تهران بازی نمی‌کنیم
سازمان لیگ والیبال هفته دهم لیگ برتر والیبال را به عنوان پایان نیم فصل اول معرفی کرد.
تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از آغاز دیدارهایش در مسابقات قهرمانی جهان، برگزارکننده یک یا دو دیدار تدارکاتی در محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد بود.
تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از آغاز دیدارهایش در مسابقات قهرمانی جهان، برگزارکننده یک یا دو دیدار تدارکاتی در محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد بود.
تیم پیکان تهران تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در سالن فدراسیون والیبال میزبان حریفان خود خواهد بود.
فدراسیون والیبال ایران در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده که بازی لبنیات هراز آمل و ایفا سرام اردکان سر موقع برگزار می شود.
برنامه ۴ بازی دور یک‌هشتم والیبال قهرمانی جهان
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل با تمجید از کیفیت فنی بازیکنان تیم ملی ایران که حریف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جهان است، گفت: ایران بازیکنان سطح بالایی دارد و در مجموع تیم قدرتمندی است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و امشب در سومین دیدار به مصاف هلند می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی اش از رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ