زائران حرم مطهر رضوی(ع) که قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند با پرداخت ۲ هزار تومان بیمه می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن کفش مناسب یکی از نکات مربوط به سلامتی است که زائران باید به آن توجه کنند.
تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.
زائران پیاده روی اربعین حتما در نوشیدن آب باید نکاتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
این متخصص قلب گفت: در مراسم اربعین امسال به دلیل پیش بینی هوای گرم، افراد و به ویژه بیماران قلبی بهتر است پیاده روی خود را در ساعات خنک و در شب انجام بدهند تا دچار گرمازدگی احتمالی نشوند.
مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده انصارالحسین (ع)، کاروان پیاده مشهد – کربلا با میزبانی ۸۰ موکب‌دار عراقی از زائران در روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
زائران امام کاظم(ع) در آستانه سالروز شهادت این امام همام با پای پیاده از مناطق مختلف عراق عازم بارگاه ملکوتی امام موسی بن جعفر هستند.
مدیرامور شعب استان های بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده زائران حسینی از خدمات پولی این بانک در مرزهای کشور، گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور رکورد زد.
مشهد ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائرین پیاده امام رضا(ع) گفت:۱۶ هزار زائر پیاده در قالب ۱۰۸ کاروان از استان‌های مازندران گلستان و خراسان شمالی و خراسان جنوبی عازم مشهد شدند.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی تربت حیدریه از آمادگی تمامی تأسیسات گردشگری برای استقبال از کاروان‌های پیاده و زائران رضوی در دهه پایانی صفر خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی و خدماتی در مسیر زائران پیاده که به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند در نظر گرفته شده است.
منابع عراقی از خدماتی که به زائران اربعین در کربلا داده می شود، خبر دادند که از جمله آن توزیع کالسکه کودک میان زائرانی است که با فرزند خردسال خود در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
منابع عراقی از خدماتی که به زائران اربعین در کربلا داده می شود، خبر دادند که از جمله آن توزیع کالسکه کودک میان زائرانی است که با فرزند خردسال خود در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
مشهد ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی کوچک و بزرگ در شش محور اصلی و سه محور فرعی جاده‌های منتهی به مشهد برپا می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: اعطای اینترنت رایگان در بخش‌هایی از مسیر پیاده روی اربعین با همکاری دو کشور تعبیه شده است.
مشهد ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیرهای منتهی به مشهد از اربعین تا زمانی که زائران پیاده به سمت مشهد در حرکت باشند، خدمات بهداشتی و درمانی جاده‌ای ارائه می‌شود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و لازم است که اقدامات مقتضی در رابطه با اسکان و حمل‌ونقل آنها انجام دهیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و برماست که اقدامات مقتضی در رابطه اسکان و حمل‌ونقل انجام دهیم.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز بزرگترین کاروان زائران دانش‌آموزی پیاده روی اربعین از خراسان رضوی به کربلا اعزام می‌شوند.
زائران در مسیر پیاده روی اربعین ممکن است با انواع مخاطرات روبرو شوند. به همین منظور توصیه هایی برای حفظ سلامت زائران از طرف هلال احمر داده شده است.
زائران حضرت اباعبدالله الحسین برای روز اربعین می توانند در طرح فرهنگی - ورزشی «غدیر تا عاشورا» فدراسیون همگانی مشارکت داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ