رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جابجایی زائران رضوی تا شنبه نهم مهر ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
مدیر کل اداره بهداشت کربلا از طرح ویژه مراسم عاشوراء به منظور ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران عتبات خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ادامه اجرای طرح تکثیر یوز در اسارت گفت: بزودی سایت جدیدی مشابه توران در اصفهان برای این منظور راه اندازی می‌شود.
مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها بند‌هایی از سیاست‌های کلی توسعه دریامحور را تصويب كرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها بندهایی از سیاست‌های کلی توسعه دریامحور را تصویب کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با ادامه‌دار بودن طرح عفاف و حجاب گفت: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه آغاز شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه آغاز شد.
دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس آغاز شد.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۳ اسفند سال گذشته شروع شده تا روز عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
فروش طرح ترافیک به دلیل آلودگی هوا برای امروز ۲۶ آذر ممنوع است.
شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران گفت: طرح رفع خاموشی بوستان‌های منطقه در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بوستان‌ها مورد اصلاح روشنایی قرار گرفته اند.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی هنوز ادامه دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست«محمد باقر قالیباف» آغاز شد و ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جا به جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا نهم مهر ادامه خواهد داشت.
استاندار نجف گفت: انتظار میلیون ها زائر را به ویژه از کشورهای همسایه برای مراسم اربعین داریم. هماهنگی با نهادهای امنیتی انجام خواهد شد و طرح امنیتی تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ