سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به پیگیری همزمان دیدارهای تیمش در لیگ ایران و غرب آسیا گفت: این حضور تاوان دارد با این حال باید تلاش کنیم در هر دو جبهه جایگاه فعلی را حفظ کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ پیست در بخش بانوان با حضور سردار آزمون به عنوان یک حامی مالی و سرمایه گذار در این رشته به پایان رسید.
مدافع اسبق پرسپوليس با حضور در شهر زادگاهش تماشاگر دیدار دو تیم داماش و فولاد نوین شد.
جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
شهریار مغانلو به دلیل محرومیت نتوانست در دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان حضور داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رئیس مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌‎دولت گفت: روز قدس امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد؛ همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در آن مراسم حضور می‌یابند.
تیم ملی ایران و کنیا امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و تماشاگران زن حامی تیم ملی ایران هم این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.
ادامه بحران و وضعیت شکننده امنیتی در قفقاز جنوبی می‌تواند امنیت کل منطقه را تحت شعاع قرار دهد و زمینه‌ حضور طرف‌های خارجی را فراهم سازد.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه کرده است.
رئیس فدراسیون ووشو روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس در 37 سالگی و بعد از حضور در بیش از نیمی از تیم‌های لیگ ایران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
همراه اول با هدف جذب نخبگان و به عنوان حامی الماس در «نمایشگاه کار» حضور دارد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به پیگیری همزمان دیدارهای تیمش در لیگ ایران و غرب آسیا گفت: این حضور تاوان دارد با این حال باید تلاش کنیم در هر دو جبهه جایگاه فعلی را حفظ کنیم.
برگزاری رقابتهای کشتی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی کشورمان همچنان مشروط به حمایت و حضور اسپانسرهای مالی است.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۲۱ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.
سعید معروف با حضور در اردوی تیم ملی زنان ایران از شاگردان الساندرا کمپدلی حمایت کرد.
با اعلام رسمی فیلم‌های راه یافته به هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز، مشخص شد سینمای ایران حضور چشمگیری در دوره جدید قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان خواهد داشت. «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند و «خرس نیست» از جعفر پناهی، دو نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال ونیز هستند و لیلا حاتمی نیز یکی از داوران بخش مسابقه اصلی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ