اعضای تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان از دیدار برابر پرسپولیس بخشی از مطالبات‌شان را دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید مبلغان دین بخشی از توان و فرصت خود را معطوف به تخاطب واقعی و فردبه‌فرد با افرادی از جامعه کنند که پیام دین را یا کمتر دریافت کرده‌اند یا به‌صورت تحریف‌شده و مغرضانه از بلندگو‌های دشمن شنیده‌اند.
جواد علیزاده کارتونیست هم میهن به اخبار جدید پیرامون تغییرات در نظام کارمزد واکنش نشان داده است. بانک مرکزی از اوایل تابستان نظام کارمزد تراکنش خرید شبکه الکترونیک پرداخت کارت را تغییر داده و شیوه‌نامه جدیدی را ابلاغ کرده که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند.
از فردا دارندگان دستگاه‌های کارتخوان (پذیرندگان) به غیر از صنوف مستثنی شده، بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند و کارمزد قابل اخذ از دارنده کارت صفر است.
بازیکنان استقلال فردا بخشی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به‌صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشور‌ها هستند باز هم شهریه به‌صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهارات سرمربی آبی پوشان در مورد دریافت نکردن بخشی از مطالباتش را تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهارات سرمربی آبی پوشان در مورد دریافت نکردن بخشی از مطالباتش را تکذیب کرد.
یک کارشناس مسکن گفت: برای تسریع بخشی در نوسازی بافت های فرسوه بهتر است که دولت واحد مسکونی به صاحبان بدهد و زمین های بافت فرسوده را برای ساخت وساز دریافت کند.
بازیکنان تراکتور بعد از آخرین بازی سال، بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
بازیکنان تیم پرسپولیس هفته آینده بخشی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.
رئیس فدراسیون تیروکمان با انتقاد از شرایط مالی این فدراسیون گفت: نسبت به دیگر فدراسیون‌ها ۲۰ درصد کمتر بودجه دریافت کرده‌ایم ضمن اینکه بخشی از آن هم بابت بدهی ۱۰ سال پیش از دست رفته است.
ناحیه چشم بخشی از صورت است که به گفته اکثر متخصصان، همیشه باید دوز اضافی از مراقبت روزانه را دریافت کند؛ چراکه به طور طبیعی نازک‌تر است، کلاژن کمتری تولید می‌کند و حاوی رگ‌های خونی کوچک‌تری است.
بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس پس از بازی جام حذفی مقابل ون پارس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
بازیکنان داخلی تیم پرسپولیس امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.
علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با سفر به ترکیه بخشی از مطالبات باشگاه استقلال از انتقال الهیار صیادمنش (170 هزار دلار) به تیم هال سیتی را دریافت کرد.
دو بازیکن خارجی استقلال با دریافت بخشی از مطالبات خود از نظر ذهنی شرایط بهتری پیدا کردند.
سکته مغزی زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون در بخشی از مغز از بین می‌رود. سلول‌های مغز نمی‌توانند اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز خود را از خون دریافت کنند. عدم دریافت خون و اکسیژن می‌تواند باعث مرگ سلول‌ها در مغز شود.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان به علت عدم دریافت بخشی از قرارداد خود اعتصاب کردند.
وحدت حنانوف به همراه سه مربی پرسپولیس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
اینکه لاریجانی سمت جدیدی دریافت خواهد کرد یا خیر همچنان نامشخص است، اما اینکه او در انتخابات‌های پیش‌رو برای بخشی از اصولگرایان حلقه اتصال باشد و لیدری بخشی از این طیف را بر عهده بگیرد، دور از ذهن نیست.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه با رویکرد عزتمندانه دولت مردمی، بخش قابل توجهی از مطالبات خود از برخی کشورها را دریافت کرده‌ایم، گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد.
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام، به عنوان بخشی از مذاکرات رفع تحریم‌های وین شده است.
ایشان موقعی که در ایران بودند، بخشی از حقوق خود را دریافت کردند اما زود وارد پروسه شکایت شدند. هر زمان که ایران می‌آمدند، می‌توانستند پول خود را بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ