علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با سفر به ترکیه بخشی از مطالبات باشگاه استقلال از انتقال الهیار صیادمنش (170 هزار دلار) به تیم هال سیتی را دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهیار صیادمنش در مراسم رونمایی از کیت جدید هال سیتی حضور دارد.
اللهیار صیادمنش امشب مراسم ازدواج خود را برگزار می کند و در تورنمنت کافا نیز تیم ملی را همراهی نمی کند.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش بعد از گلزنی با ضربه سر تمجید کرد و گفت: از کار کردن با اللهیار خوشحال بوده‌ام.
هال سیتی در روزی که اللهیار صیادمنش برای این تیم موفق به گلزنی شد مقابل ساندرلند به تساوی رسید.
اللهیار صیادمنش سرانجام اولین گل این فصل خود را برای هال سیتی به زیبایی به ثمر رساند.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی بعد از چند هفته مصدومیت و حضور در تیم زیر ۲۱ سال این تیم ممکن است یک مسابقه دیگر تمدید بشود.
اللهیار صیادمنش پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت، برای تیم زیر 21 ساله هال سیتی به میدان رفت و گلزنی کرد.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
اللهیار صیادمنش به تمرینات هال سیتی بازگشته و می تواند از بازی های بعدی برای تیمش به میدان برود.
با شروع سال 2023، فوتبال آسیا در آستانه رویدادهای زیادی است که در طی آن بازیکنان جوان زیادی با آینده درخشان ظاهر خواهند شد.
مهاجم غایب تیم ملی در جام جهانی از امیدواری به موفقیت در جام ملت‌های آسیا می‌گوید.
باشگاه استقلال پول رضایتنامه مهدی قایدی را به طور کامل هزینه کرده و منتظر دریافت پول رضایتنامه اللهیار صیادمنش است.
باشگاه هال‌سیتی که الهیار صیادمنش را در خدمت دارد شوتا آرودلادزه، سرمربی خود را اخراج کرد.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.
اللهیار اسیب دیدگی شدیدی دارد و از ناحیه همسترینگ به شدت آسیب دیده است و زمان زیادی را برای درمان خود نیاز دارد و احتمال دارد الهیار را در جام جهانی در اختیار نداشته باشیم. وحید امیری بعد از گذراندن دوران نقاهت خود تمرینات تخصصی و افرادی خود را انجام می‌دهد.
اللهیار صیادمنش اولین بازیکن ملی‌پوشی نیست که در آستانه جام جهانی مصدوم شده و این تورنمنت را از دست داده است.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی همسترینگش را در لندن جراحی کرده است و به احتمال زیاد مسابقات جام جهانی قطر را از دست می‌دهد.
مهاجم جوان کشورمان با توجه به در پیش بودن جام جهانی و شرایط حساس اردوی تیم ملی امروز عازم شهر لندن شده تا مجدداً توسط یک پروفسور متخصص معاینه شود.
با تایید مصدومیت الهیار صیادمنش از ناحیه همسترینگ، سرمربی هال‌سیتی می‌گوید تعداد بالای مصدومیت‌های تیمش علتی جز بدشانسی ندارد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در هفته چهارم چمپیونشیپ مصدوم شد و به گفته سرمربی این تیم، ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ