روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
حضور جروم بواتنگ، ستاره سابق بایرن، در یک بازی نمایشی در ورزشگاه آلیانز آره‌نا باعث شده هواداران به مدیران باشگاه پیغام بدهند که به هیچ وجه حاضر به دیدن او در باشگاه‌شان نیستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که خسوس وایخو جایی در برنامه‌هایش ندارد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از مدیران این باشگاه خواسته برای جذب فرانک کسیه اقدام کنند.
گئورگی گولسیانی اعلام کرد که آخرین پیشنهاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
گئورگی گولسیانی اعلام کرد که آخرین پیشنهاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید مدیران رئال مادرید به کارلو آنچلوتی اطلاع داده‌اند که رئال در ادامه تابستان مهاجم دیگری خریداری نخواهد کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که نهایت تلاش‌شان را برای جذب هری کین به کار بگیرند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد در پایان فصل به یک باشگاه عربستانی ملحق شود.
رئیس فدراسیون در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.
فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس توضیح می‌دهد که یوونتوس انتظار دارد امتیازات را برای همیشه حفظ کند و در همین حال برای مدیران سابق باشگاه پیامی فرستاد.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با شادی پس از گلش پیام مهمی را برای مدیران این باشگاه و همچنین باشگاه بارسلونا ارسال کرد.
حزب تمدن اسلامی در پی درگذشت حسن غفوری فرد، از فعالان سیاسی و مدیران اسبق نظام اطلاعیه صادر کرد.
هواداران رئال شب گذشته یکصدا خواهان تمدید قرارداد و ماندنی شدن دنی سبایوس شدند.
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
ال‌پریودیکو، امروز پیام های واتساپی بین جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای هیئت مدیره وقت بارسا را منتشر کرد که در آنها علیه لیونل مسی از الفاظی زشت و باورنکردنی استفاده شده است.
تیری آنری، ستاره سابق فرانسه، از مدیران فدراسیون فوتبال بلژیک خواسته که او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
وزیر امور خارجه در جلسه با مدیران عضو اتحادیه اوآنا اضافه کرد: طرف آمریکایی در چند روز گذشته تلاش کرد با پیام های دیپلماتیک فرصت توافق را حفظ کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
رئیس موقت شورای المپیک آسیا و مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمود خسروی وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ