اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ(ع) مبنی بر عضویت در سپاه موافقت کرد.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) در حادثه تروریستی اخیر، مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران موافقت کرد.
برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ که تروریست داعشی را زمین‌گیر کرد، رفته است.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
ملی‌پوش کاراته ایران تاکید کرد که ملی‌پوشان جوان کومیته تیمی ایران از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید گل او به سپاهان یک تیر و دو نشان بود.
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: در ۵۰ سال اخیر سه واقعه مهم نشان داد که عشایر عرب خوزستان مقید به اسلام و دلداده ولایت و امامت هستند و دشمن را به خوبی می‌شناسند.
سهیل فداکار معتقد است ملوان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.
شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین
بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا
من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. نمی‌دانم چرا این مسئله باعث شد عصبانی شوم؛ عقل از سرم پرید و به سراغش رفتم و در یک چشم برهم زدن این اتفاق تلخ رخ داد.
مهاجم تیم ملوان امیدوار است طلسم نبردن در بازی های خارج از خانه را در دیدار با پرسپولیس بشکنند.
مراسم گرامیداشت یاد آتش نشان فداکار شهید قریب رضا دارابی
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
مهاجم جوان ملوان این روزها دست مازیار زارع در مسابقات حساس را گرفته است.
مهاجم ملوان می گوید با پیروزی دلچسب مقابل نساجی شکست سنگین در برابر استقلال را جبران کردند.
مهاجم ملوان ابراز امیدواری می‌کند با بازگشت هواداران به استادیوم، شرایط برای کسب نتیجه بهتر این تیم فراهم شود.
سهیل فداکار را می توان تعویض طلایی ملوان دانست، بازیکنی که گل سه امتیازی تیمش را زد.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
مهاجم ملوان می‌گوید داور باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.
مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور از تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر خبر داد و جزئیات حمایت های این آئین نامه را تشریح کرد.
آخرین مأموریت پلیس فداکار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ