اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل فداکار تنها غایب ملوان برای دیدار فردا برابر پرسپولیس خواهد بود.
سهیل فداکار مهاجم تیم ملوان شش هفته از میادین دور خواهد بود.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه مسابقات لیگ برتر با هماهنگی سرمربیان لیگ برتر، تیم ملی و تیم امید تدوین شده است.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ شایعه فروش بلیت اضافه در ورزشگاه وطنی قائمشهر را رد کرد.
سهیل مهدی استعفا کرد و کاندیدای ریاست فوتبال تهران شد
بنده چرا باید امضا کنم؟ ۱۰ روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند آن‌ها قبول نکنند بازی آن‌جا برگزار شود. در حالی که به قول اعضای شورای تامین تهران چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیفتد؟
سرپرست مدیرعاملی استقلال صحبت های تندی را علیه قنبرزاده، سهیل مهدی، فدراسیون و سازمان لیگ به زبان آورد.
در شرایطی که جنگ باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان اوج گرفته است، سرپرست استقلال سازمان لیگ را به «رنگی بودن» متهم کرد!
سهیل فداکار معتقد است ملوان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.
گل زیبای سهیل فداکار از بهترین شوتهای این هفته بود. شلیکی که محمدرضا اخباری نتوانست متوقفش کند.
سهیل فداکار را می توان تعویض طلایی ملوان دانست، بازیکنی که گل سه امتیازی تیمش را زد.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر به حواشی اخیر حول جرایم در دیدار سوپرکاپ توضیح داد.
در حالی که قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، چین اعلام کرده است که هدیه‌ای بسیار ویژه به این کشور عربی خواهد داد؛ دو پاندا غول پیکر چینی.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه در تعطیلات نیم فصل مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: تاریخ دقیق بازی استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
هر چند که سهیل مهدی به صراحت از برگزاری دربی پایتخت پس از جام جهانی خبر نداد اما به نظر می‌رسد این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد.
بازی به دلیل بارندگی، لغزندگی زمین و شرایط چمن با تصمیم داور لغو شده است و ان‌شاءالله در زمان دیگری این بازی را برگزار خواهیم کرد.
با اعلام سهیل مهدی 8 ورزشگاه در لیگ برتر می‌توانند پذیرای زنان درمسابقات فوتبال باشند.
با اعلام سهیل مهدی 8 ورزشگاه در لیگ برتر می توانند پذیرای زنان درمسابقات فوتبال باشند.
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ