مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید گل او به سپاهان یک تیر و دو نشان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ(ع) مبنی بر عضویت در سپاه موافقت کرد.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) در حادثه تروریستی اخیر، مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران موافقت کرد.
این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین
اهواز- وزیر کشور با تاکید بر تجهیز آتش‌نشانی‌ها به تجهیزات مدرن گفت: اگر تجهیزات به دست افراد مؤمن با دانش و فداکار نباشد کاری پیش نخواهد رفت.
اهواز- وزیر کشور با تاکید بر تجهیز آتش‌نشانی‌ها به تجهیزات مدرن گفت: اگر تجهیزات به دست افراد مؤمن با دانش و فداکار نباشد کاری پیش نخواهد رفت.
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
میکل آرتتا بعد از تساوی بدموقع تیمش مقابل لیورپول به تمجید از عملکرد آلیسون، دروازه‌بان حریف پرداخت.
مهاجم تیم ملوان امیدوار است طلسم نبردن در بازی های خارج از خانه را در دیدار با پرسپولیس بشکنند.
مادرید با اکثریتی از بازیکنان فداکار و متواضع تشکیل شده و همین رابطه خوب و از خود گذشتگی کاری کرده که ترکیب قوهای سپید دوست داشتنی تر از هر زمان دیگری باشد
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
مهاجم جوان ملوان این روزها دست مازیار زارع در مسابقات حساس را گرفته است.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
سهیل فداکار را می توان تعویض طلایی ملوان دانست، بازیکنی که گل سه امتیازی تیمش را زد.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
گلزن ملوان از سبک بازی نفت مسجدسلیمان انتقاد می‌کند و آن را منسوخ می‌خواند.
مهاجم ملوان می‌گوید داور باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.
مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور از تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر خبر داد و جزئیات حمایت های این آئین نامه را تشریح کرد.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ