اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلاس ورونا با پیروزی 3-1 مقابل اسپتزیا در سری A ماندنی شد.
تیم فوتسال پالما امشب در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا به مصاف خاین می رود.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
منچستریونایتد روز گذشته در حالی موفق به صعود به دیدار فینال جام حذفی شد که اتفاقات خاصی در ضربات پنالتی به کمک آنها آمد.
سناریوی مودنا در حال اتفاق افتادن برای ترنتینو است.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است، با پیروزی برابر ذوب آهن به بقا امیدوار شد.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
یک فوتبالیست 21ساله ساحل عاجی در جریان مسابقه‌ای از لیگ دسته یک این کشور به زمین افتاد و بعد از مدت کوتاهی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
سرمربی سپاهان بازهم با صحبتهای جالب خودش در جلسه‌ای مجذوب کننده با خبرنگاران اصفهانی اشک یکی دو نفر را درآورد.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
در یکی از نخستین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف ملوان رفته است.
در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم گیتی پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می‌روند.
قبل از شروع دیدار شب گذشته والنسیا و کادیز در ورزشگاه مستایا، یک هوادار والنسیا دچار سکته قلبی شد و ساعتی بعد درگذشت.
نجات داور سرشناس ایران از مرگ حین بازی لیگ
بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر
یک خبرنگار آمریکایی در جریان دیدار آرژانتین و هلند جان خود را از دست داده است.
یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ولز به همراه خانواده خود برای حمایت از تیم ملی کشورش در جام جهانی به قطر سفر کرد جمعه در سن ۶۲ سالگی به مرگ طبیعی درگذشت و در بازی ولز مقابل ایران در جام جهانی حاضر نشد.
سنگال در مهمترین رقابت مرحله گروهی در مقابل قطر میزبان رقابت‌ها پا به چمن الثمامه گذاشته است. بازنده بدون شک بازی سوم را تشریفاتیُ برگزار می‌کند.
بازی مرگ و زندگی ایران و ولز با سوت آمربکایی!
در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم‌ صدرنشین بنفیکا به مصاف پورتو می‌رود. سرمربی بنفیکا امروز به سئوالی درباره برنامه‌اش برای مهار مهدی طارمی پاسخ داد.
به عنوان سرمربى نمی‌توانم بپذیرم که در این مرحله از مسابقات، ساعت بازى صبح به این زودى باشد.
برگزاری دیدار آرسنال و آیندهوون در هفته دوم لیگ اروپا که قرار است روز پنج‌شنبه در لندن برگزار شود به دلیل مرگ ملکه الیزابت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مدودف به تلاش‌های غرب برای ترویج ایده‌هایی در راستای تجزیه روسیه هشدار داد که «هرگونه فروپاشی خشونت‌آمیز در یک قدرت هسته‌ای، به معنای نابودی بشریت است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ