احسان حاج‌صفی در مصاف با افغاستان بازی شماره ۱۲۷ خود را برای تیم ملی ایران انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی امروز در کنار سایر ملی پوشان به ارومیه سفر نکرد.
خانم گل آسیا و کاپیتان تیم ملی زنان، به مانند بسیاری از اسطوره‌های دیگر ورزش ایران در سکوت خبری از تیم ملی کنار گذاشته شدند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش پس از ناکامی در رقابت‌های انفرادی قهرمانی اسیا هنگ‌کنگ گفت: تا زمانی که ملی‌پوشان اسکواش به جای پرداختن به ورزش حرفه‌ای کار مربیگری انجام دهند و از مسابقات دور باشند شاهد رشد و پیشرفت این ورزش نخواهیم بود.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: خیلی از افرادی که چسبیده به والیبال هستند دوست ندارند امثال من را در کنار تیم ببینند چون نگران جایگاه خودشان هستند.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
در شرایطی که ذبیح الله پورشیب بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی خدابخشی و بابان شده بود، مهدی خدابخشی شدیدا به وی معترض شد.
سون هیونگ مین، ستاره و کاپیتان تیم ملی کره جنوبی از کار کردن با یورگن کلینزمن هیجان زده است.
رستوران علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان برای ادامه کار مشکلی ندارد.
تماشاگران تیم النصر بعد از شکست این تیم برابر الاتحاد در لیگ عربستان به تشویق کاپیتان تیم ملی آرژانتین پرداختند!
شمشیرباز سابر ایران در تیم ملی سوئد مربی شد و در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا شرکت کرد.
کاپیتان تیم ملی هاکی پس از کسب عنوان سومی در جام جهانی گفت: هرچند تلاش تیم راهیابی به فینال جام جهانی بود، اما تکرار عنوان سومی نیز کار راحتی نبود.
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی در دور اصلی خواهد داشت و نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان ما حتی مقابل لهستان هم برای کسب امتیاز به میدان بروند.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
کاپیتان سابق تیم ملی عراق تصویری جالب از مهدی مهدوی‌کیا در فضای مجازی منتشر کرد.
کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران به مسئله کنار رفتن داورزنی از فدراسیون واکنش تندی نشان داد.
عدم گلزنی و پاس گل دو ستاره فرانسه بهترین اتفاق برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود.
هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه می‌گوید وقتی هری کین، هم‌بازی‌اش در تاتنهام، ضربه پنالتی انگلیس را از دست داد، متاسف شد اما از این موضوع خوشحال بود.
این گزارش افزوده «سرود ملی هویت تیم است و امتناع بازیکنان از خواندن آن تصمیم غلطی بود که به حیثیت تیم لطمه زد و صد افسوس که کاپیتان تیم، بازیکنان را در این امر ناشایست هدایت کرد و به عنوان مدافع با سابقه تیم این بار از هویت تیم دفاع نکرد.»
کاپیتان تیم ملی ایران می‌خواهد در کنار افزایش رکورد تعداد بازی در جام جهانی، به یک اتفاق تاریخی هم برسد.
اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
بارتوش کورک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان تمجید ویژه‌ای از میلاد عبادی پور انجام داد.
گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
سعید معروف کاپیتان کنار رفته تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه تصویری با عادل فردوسی‌پور درباره اینکه زمانی با نفوذ زیادش، مربی و رئیس فدراسیون را عوض می‌کرده، گفت : دم خودم گرم اگر رئیس فدراسیون و مربی عوض می‌کردم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ