قرارداد گرانترین بازیکن لیگ ایران لو رفت: ۱۲۰میلیارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، با قراردادی قرضی به رئال مادرید پیوست.
باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که یوشکو گواردیول، مدافع کروات لایپزیش، را با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
یک سایت ایتالیایی نوشت هافبک آریس سالونیکا با قراردادی دوساله به سپاهان پیوست.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
ستاره تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با عقد قراردادی سوپرمکس، پنج‌ساله با تیمش تمدید کرد.
جیلن براون با امضای قراردادی پنج‌ساله با باشگاه بوستون سلتیکز به ارزش 304 میلیون دلار رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ NBA را شکست.
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
ویکتور گیوکرس، ملی پوش سوئدی، با قراردادی 20 میلیون یورویی از کاونتری سیتی به اسپورتینگ لیسبون پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه پرتغالی تبدیل شود.
گرگ پوپویچ، سرمربی 74 ساله سن آنتونیو اسپرز، قراردادش را برای 5 فصل دیگر تمدید کرد.
دروازه بان پرسپولیس در صورت قبول پیشنهاد استقلال به گران ترین بازیکن فوتبال ایران تبدیل می شود
بایرن مونیخ در حال آماده شدن برای انعقاد یک قرارداد ویژه در نقل و انتقالات تابستانی است.
با نهایی شدن قرارداد سید محمد ناظم‌الشریعه با تیم ملی فوتسال کویت، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان، یکی از گرانترین مربیان فوتسال جهان لقب گرفت.
قرارداد محمد ناظم الشریعه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال کویت امضا شد.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
پیش از این نوشتیم که محمد عمری پدیده جوان پرسپولیس با قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی برای این تیم بازی می‌کند و خوش می‌درخشد.
هانسی فلیک با قرارداد ۵.۵ میلیون پوندی گرانترین سرمربی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
به نظر می رسد تا اینجا کامران قاسمپور را می توان گرانترین کشتی گیر لیگ برتر دانست.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
باشگاه نیوکسل اعلام کرد الکساندر ایساک، ملی‌پوش سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.
باشگاه نیوکسل اعلام کرد الکساندر ایساک، ملی‌پوش سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
رضا درویش در مورد جمله خبری محمدحسین میثاقی راجع به رقم قرارداد یورگن لوکادیا حرفهای مرموزی را به زبان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ