ولادیمیر پوتین روز جمعه در جریان مراسم ویژه امضای رسمی اسناد پیوستن چهار منطقه دونتسک، لوهانسک، زاپوریژیا و خرسون به خاک روسیه در محل تالار سنت جورج کرملین سخنرانی کرد و گفت: این مناطق حالا سرنوشتی مشترک با روسیه دارد، لذا دولت اوکراین باید سریعا آتش‌بس کند و به مذاکرات بپیوندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارلمان آفریقای جنوبی به پیش نویس قطعنامه کاهش سطح روابط دیپلماتیک با رژیم به خاطر جنایتهای این رژیم علیه فلسطینیان رأی داد.
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ضد روسیه درباره اوکراین را به تصویب رساند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخانی تصریح کرد: پیش‌نویس قطعنامه غرب در مجمع عمومی سازمان ملل ضدروسی است؛ آن ها اوکراین را برای جنگ چند ساله با مسکو آماده‌ می کنند.
پارلمان اروپا در قالب یک قطعنامه جدید علیه روسیه، برای ارسال دوباره سلاح به اوکراین بسترسازی کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: سپاه و بسیج علاوه بر آنکه جزئی از قانون اساسی کشور هستند، بخش زیادی از بدنه مردمی را پوشش می‌دهند، لذا قطعنامه پارلمان اروپا ضدمردمی است.
قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بندهای دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد.
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای را در مبارزه با اشکال مختلف تبعیض نژادی و مبارزه با نازیسم تصویب کرد.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
برخلاف معاهدات حقوق بشر، کشورهاي غربي، عملکرد و معیاري دوگانه‌ در اجرای حقوق بشر دارند.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال مقام‌های آمریکا رو‌به‌رو شد.
آمریکا و کشورهای اروپایی در ادامه حمایت‌ از اغتشاشات در ایران، یک قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل تصویب کردند.
رئیس جمهور صربستان می گوید اتحادیه اروپا به جای صدور قطعنامه های ضد روسیه، باید چاره ای برای بحران انرژی و تورم خود پیدا کند.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تصویب قطعنامه غیر اجماعی ارائه شده از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا در شورای حکام اقدامی سیاسی، غیرسازنده و نادرست است.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس گفت: تصویب قطعنامه غیر اجماعی ارائه شده از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا در نشست امروز شورای حکام اقدامی سیاسی، غیرسازنده و نادرست است.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای ضد ایرانی به تصویب رساند.
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه قطعنامه ضد روسی سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت به اوکراین را هدف انتقاد قرار داد.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
ریاست‌جمهوری ماداگاسکار اعلام کرد وزیر خارجه این کشور به علت اقدام خودسرانه در مجمع عمومی سازمان ملل برکنار و هم‌اکنون وزیر دفاع سرپرست این وزارت‌خانه را برعهده دارد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه ای اقدام روسیه برای الحاق بخش‌هایی از اوکراین را محکوم کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
حامیان قطعنامه ضد ایرانی سه کشور اروپایی و آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی کاهش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ