جزیره مروارید قطر (Pearl) در دهانه تالاب خلیج غربی (West Bay) شهر دوحه واقع شده است. این جزیره به شکل مروارید است و وسعتی به اندازه ۴۰۰ هکتار دارد. در این جزیره شما شاهد ساختمان‌ها، ویلاها، هتل، مراکز خرید مدرن و لوکس خواهید بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند تصاویری متفاوت از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است.
تصاویری جذاب از کشور دبی توسط هوش مصنوعی منتشر شده که بعد از انتشار فیلم باربی به رنگ صورتی درآمده است.
پس از رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه که حاشیه‌ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس‌لیفت کیا سورنتو را منتشر کرده است.
(تصاویر) چانگان UNI-V، سدان اسپرت و جذاب چینی به ایران می‌آید
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
با توجه به تصاویر مذکور شاهد ارائه رندر جذاب از سورنتو فیس لیفت ۲۰۲۴ هستیم که به اعتقاد کارشناسان به محصول نهایی بسیار نزدیک خواهد بود.
در تریم اسپرت R/T از خروجی اگزوز دوقلو در قسمت عقب خودرو استفاده شده که ظاهر جذاب تری را در مقایسه با سایر تریم‌ها برای رمپیج ایجاد می‌کند.
فرود هواپیماها در هوای بارانی و مه‌آلود، صحنه‌هایی جذاب را خلق می‌کند که البته هرگز خوشایند خلبانان، کادر پرواز و یا حتی مسافران نیست! فرود یک فروند بوئینگ ۷۴۷ باربری را در هوایی بارانی ملاحظه بفرمایید.
از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.
فکرش را می‌کردید قم چنین طبیعت بکر و جذابی داشته باشد؟ تصاویری از طبیعت بکر و جذاب قم را در این ویدئو می‌بینید.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
اصلی‌ترین تفاوت هیوندای i۲۰ فیس لیفت جدید با نسخه‌های قبلی به رنگ‌های جذاب بدنه و کابین مربوط می‌شود که فعلا این رنگ‌ها به لیمویی و آبی متا متالیک و خاکستری لومن محدود شده‌اند.
زاویه ورود آفرودر عدد ۳۸.۳ درجه را نشان می‌دهد که این شاخص نیز یکی از ویژگی‌های مهم و بسیار جذاب شورولت کلرادو زدآر ۲ به ویژه برای طرفداران بیراهه نوردی خواهد بود.
از مجسمه‌های موآی معروف جزیره ایستر گرفته تا استون‌هنج انگلستان ...، در این مطلب درباره هشت بنا با سابقه‌ای اسرارآمیز صحبت کردیم که حتی در عصر مدرن هم کارشناسان و باستانشناسان را به خود جذب می‌کنند.
حالت خاص باز شدن درب ها، کیفیت فوق لوکس جزئیات کابین و تپنده الکتریکی برای این دونفره جذاب شرایط ایده الی را ایجاد کرده اند. درب‌های عقب جنسیس مینت به منظور دسترسی به فضای بار یا صندوق در حالت قیچی معکوس باز می‌شوند.
شاید یکی از عمده دلایل کنار گذاشته شدن این هواپیما از عملیات‌های نظامی و حضور در حوزه آموزش، سرنگون شدن ۲ فروند از آن‌ها در جنگ کوزوو توسط موشک‌های سام-۳ ارتش صربستان باشد.
هفته گذشته یک رکورد شکنی بزرگ و جذاب در ورزش ایران رخ داد.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
شیک، پر دار و جذاب؛ الکس تن ناپل، عکاس پرتره، تصاویری حیرت‌آور از مرغ و خروس‌های متفاوتی ثبت کرده است.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
تصاویر جدیدی از محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان منتشر شده است.
بدون شک مهم‌ترین مزیت سدان لوکس چانگان لامور نسبت به آریزو ۸ در بازار، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر چری آریزو ۸ را بین ۱۵ هزار و ۳۹۱ دلار تا ۱۸ هزار و ۷۳۴ دلار معادل ۶۱۰ تا ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما این قیمت برای چانگان لامور به حدود ۱۲ هزار و ۳۵۴ دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ