«مهرداد پیرفلک» توضیحاتی درباره وضعیت جسمی و سلامت برادرش «میثم پیرفلک» پدر «کیان پیرفلک» در اینستاگرام منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی علیپور که با مصدومیت رباط صلیبی ماه‌ها دور از مستطیل سبز بوده، مراحل درمانی خود را پیش می‌برد.
رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: در پی این حادثه هفت مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند که ۵ مصدوم این حادثه در همان ساعت‌های اولیه بعد از انجام مراقبت‌های درمانی بهبود و مرخص شده‌اند.
پزشک تیم سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت امید نورافکن گفت: امید نورافکن به دلیل آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا، تحت درمان قرار گرفته است.
نخست وزیر سابق میلان در 48 ساعت گذشته واکنش خوبی به روند درمان بیماری سرطان خود نشان داده است.
آخرین وضعیت کرونا در کشور با حضور معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
نحوه مسمومیت از زبان دانش‌آموزان و شرح آخرین وضعیت درمان توسط معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
اهواز- رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت مجروح حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه را تشریح کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پدر کیان تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید دو عمل جراحی دیگر برای وی انجام شود و خوشبختانه اوضاع وی نیز رضایت‌بخش است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: متأسفانه به دلیل افزایش هزینه‌های درمانی، شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای برای قرار داد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان استقبال نکردند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ۲۶ مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز ۹ مجروح در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
آخرین وضعیت آسیب دیدگی و روند درمانی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تشریح شد.
رئیس قوه قضاییه از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و در جریان آخرین وضعیت درمانی ایشان قرار گرفت.
صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین در جریان آخرین وضعیت درمانی آیت الله نوری همدانی قرار گرفت و برای ایشان آرزوی بهبود و سلامتی کرد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته تا جایی که نه تنها اثری از رنگ «قرمز» نیست، که رنگ «آبی» و وضعیت «عادی» وسعت بیشتری از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی، به ویژه با توجه به شروع سال تحصیلی ترسیم می‌کند.
اللهیار اسیب دیدگی شدیدی دارد و از ناحیه همسترینگ به شدت آسیب دیده است و زمان زیادی را برای درمان خود نیاز دارد و احتمال دارد الهیار را در جام جهانی در اختیار نداشته باشیم. وحید امیری بعد از گذراندن دوران نقاهت خود تمرینات تخصصی و افرادی خود را انجام می‌دهد.
آخرین گزارش‌ها از روند درمانی نیک نفس حکایت از این دارد که هافبک استقلال به بازی پنجشنبه برابر مس نمی‌رسد، اما می‌تواند از ۲ الی سه روز دیگر، به تمرینات تیمی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» اضافه شود.
پس از گذشت سه ماه از جراحی، نشست و کمیسیونی را خواهیم داشت تا بدانیم روند درمانی را چگونه ادامه دهیم و شاهد حضور آقای امیری در رقابت‌های جام جهانی باشیم.
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت درمانی هافبک ملی پوش پرسپولیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ