منطقه یک تهران در آذر ماه با متوسط وزنی قیمت ۱۰۷۱۱۴۴ هزار ریال بیشترین و منطقه ۱۸ با متوسط وزنی قیمت ۲۵۶۳۹۲ هزار ریال کمترین قیمت را در بین مناطق ۲۲گانه این شهر به خود اختصاص داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
امروز نمادهای متوسط بازار وضعیت بهتری داشتند و گروه کاشی و سرامیک یکی از گروه های خوب بازدهی بود.
در نیمه ابتدایی بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ شاخص کل منفی و شاخص کل هموزن مثبت بود. این ارقام بیانگر چرخش سهامداران به سمت سهام کوچک و متوسط می‌باشد. در این مطلب قصد داریم ببینیم پول حقیقی‌ها بیشتر به کدام گروه و نماد‌ها وارد شد؟
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد ۶۹۴۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار واحد رسیده است، نمادهای کگل، نوری، شستا، شبندر، نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
رتبه ۷۳ ایران در شاخص های تولید و صادرات با فناوری های متوسط و پیشرفته در دنیا اهتمام جدی سیاستگذاران به منظور تنوع بخشی به تولیدات کشور و ارتقای صادرات فناوری های پیشرفته را می طلبد.
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حداقلی شاخص کل بورس و رشد حداکثری نمادهای متوسط همراه شد.
در ابتدای معاملات روز یکشنبه نمادهای متوسط وضعیت بهتری نسبت به شاخص سازها دارند.
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. براساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا "پاک"، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا "قابل قبول (سالم) یا متوسط"، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا "ناسالم برای گروه‌های حساس"، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا "ناسالم برای همه گروه‌ها"، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا "بسیار ناسالم" و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا "خطرناک" است.
شاخص کل بورس امروز در صبح با افزایش عرضه روبرو شده که در انتهای معاملات این عرضه ها به شدت کاسته شد.
امروز نیز تعداد قابل توجهی از نمادهای بورسی در وضعیت صف خرید قرار داشتند.
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
خرید نمادهای شاخص ساز در شرایط فعلی می تواند بازدهی بهتری نسبت به نمادهای متوسط بورس داشته باشد.
خرید نمادهای شاخص ساز در شرایط فعلی می تواند بازدهی بهتری نسبت به نمادهای متوسط بورس داشته باشد.
پاییز ١٤٠١ درصد تغییرات شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران نسبت به فصل قبل ۴.۶ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل ٨.٠ واحد درصد افزایش داشته است.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز توانست یک رشد متوسط را کسب کند.
نرخ تورم سالانه دی ماه ١٤٠١ آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ۴۰.۶ درصد رسیده است.
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول (سالم) یا متوسط، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.
علی فراقی گفت: طبق پیش بینی هفته گذشته از معاملات روز شنبه انتظار منفی شدن شاخص کل کاملا منطقی بود که محقق شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
اهواز- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت آموزش به منظور ارتقای شاخص های آموزشی در استان در حال اجرا است.
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان درباره وضعیت آلودگی هوای مشهد گفت: از شدت آلاینده‌های گرد و غبار در سطح جو طی روز دوشنبه کاسته خواهد شد، میزان این آلودگی بر اساس شاخص متوسط ۲۴ ساعته ۱۵۰ است، اما بر اساس شاخص‌های لحظه‌ای در ساعاتی از روز به ۱۷۰ نیز رسیده است.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ