معاون پایش و نظارت محیط زیست استان درباره وضعیت آلودگی هوای مشهد گفت: از شدت آلاینده‌های گرد و غبار در سطح جو طی روز دوشنبه کاسته خواهد شد، میزان این آلودگی بر اساس شاخص متوسط ۲۴ ساعته ۱۵۰ است، اما بر اساس شاخص‌های لحظه‌ای در ساعاتی از روز به ۱۷۰ نیز رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی چند روز اخیر ملخ‌های زیادی در امتداد سواحل شمال ایتالیا پراکنده شده‌اند و این هجوم حشرات، گردشگران را مجبور به فرار کرده است.
باشگاه آرسنال در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، است.
شماره پیراهن آردا گولر، ستاره جوان اهل ترکیه، در رئال مادرید مشخص شد.
به دلیل حساسیت اکوسیستم میانکاله ساخت پتروشیمی برای میانکاله سنگین و خارج از توان اکولوژیکی آن است. علاوه بر آن صنایع سنگین اجازه بارگذاری در این منطقه را ندارند و از نظر آمایش سرزمینی و در اسناد بالادست، توسعه پروژه‌های فاضلاب‌زا در این منطقه آسیب‌زاست و اجازه فعالیت آن‌ها در این اسناد قید نشده است. پروژه‌های پتروشیمی در ابعاد هوا، آب، خاک، گیاهان و جانوران آلودگی‌های زیست‌محیطی به دنبال دارند. پتروشیمی میانکاله هم از نظر ارزیابی محیط‌زیستی در رده هفتم است و نیاز به گزارش ارزیابی دارد.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
تصاویری از هجوم زنبورها به منهتن در نیویورک را مشاهده می‌کنید.
فینال لوران گاروس که امروز بین نوواک جوکوویچ و کاسپر رود نروژی برگزار شد شاهد حضور دو ستاره بزرگ فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ و کیلیان امباپه بود.
لین ژی کیانگ، معاون مدیر آژانس پرواز‌های فضایی انسانی چین، طی یک کنفرانس خبری در مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان گفت: «برنامه‌های این کشور برای فرود روی ماه شامل «اقامت کوتاه در سطح ماه و اکتشاف مشترک انسان و ربات» است.
دنبال کنندگان صفحه اینترمیامی در اینستاگرام از شب گذشته تا به حال ۲۶ برابر شده‌اند.
ملخ‌های مراکشی به مزارع روستاهای شهرستان سمیرم حمله کردند.
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر امروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.
آرسنال قصد دارد بار دیگر برای جذب بازیکنان منچسترسیتی اقدام کند و این بار ایلکای گوندوغان، کاپیتان این تیم، را مدنظر دارد.
در مراسم رژه تاجگذاری چارلز سوم، یکی از نگهبانان کنترل اسب را از دست داد و به سمت جمعیت هجوم برد.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور با بیان اینکه انگل دارواش به درختان اورس استان سمنان هجوم آورده است، گفت: مبارزه دستی و مکانیزه با این انگل در دستور کار است.
در پی هجوم یک خودرو به میان جمعیت در فرانسه، شماری زخمی شدند و گفته می‌شود وضعیت برخی از زخمی‌ها وخیم است.
عملکردهای ضعیف و بدعهدی افغانستان برای تحقق حق آبه ایران از هیرمند، زخمی بزرگ و کهنه برای مردمان دیار رستم بر جای گذاشته که بیکاری، مهاجرت و هجوم ریزگردها بخشی از تبعات آن است.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات بازی تراکتور - سپاهان در لحظه گرم‌کردن محمدرضا اخباری رخ داد.
سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ترامپ شخصا فرم عدم اقرار به جرم را پر خواهد کرد نه از طریق وکیلش.
افزایش قیمت دلار موجب شده است تا بسیاری از شهروندانی که در سال‌های قبل به کشور‌هایی همچون امارات، ترکیه و ارمنستان سفر می‌کردند، امسال راهی مناطق توریستی و شمالی ایران شوند و حجم مسافران نوروزی در این مناطق نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.
تشدید اختلاف‌ها، تضعیف انسجام‌ها، باج‌گیری دیگر کشورها و بروز مشکلات اقتصادی از جمله پیامدهای هجوم مهاجران و پناهجویان به کشورهای اتحادیه اروپا است.
هواداران اینتر با ارسال پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، از او خواستند که دوباره هدایت این تیم را قبول کند.
باشگاه الهلال اقداماتی برای هجوم تماشاگران عربستانی به قطر برای بازی با فولاد انجام داد.
رسانه‌های ترکیه‌ با انتشار تصاویری خبر دادند که شماری از شهروندان این کشور برای تأمین مایحتاج و مواد غذایی خود در مناطق زلزله‌زده به فروشگاه‌ها حمله کرده‌اند!
تصاویری از ورود ریزگردها از تالاب پریشان در استان فارس به سمت آسمان کازرون را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ