تعداد دام سبک موجود در دامداری‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش و تعداد دام پروار شده افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
تعداد نفتکش‌های حامل نفت و مواد شیمیایی که امسال به دلیل عدم گذراندن بازرسی در سنگاپور توقیف شده‌اند، افزایش پیدا کرده است.
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
وزیر آب و کشاورزی عربستان سعودی با اشاره به افزایش تعداد زائران خانه خدا طی موسم حج امسال، از آمادگی ریاض برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز حجاج در این مراسم خبر داد.
آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد طی ۱۶ روز اول فروردین‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روز‌های آلوده مشابه سال گذشته را تجربه کرده‌اند.
وزیر نیرو گفت: تعداد روستاهای مشمول طرح جهاد آبرسانی در سال جاری افزایش می‌یابد.
تعداد ۳۰۰ هزار سهامدار در بهمن ماه امسال در سامانه سجام ثبت نام کردند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
وزیر حج عربستان اعلام کرد که حج امسال بدون هیچگونه محدودیتی در تعداد و سن حجاج و بدون تست کرونا برگزار خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره فجر امسال ارسال شده و بررسی آن‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: تعداد فیلم‌های رسیده به جشنواره و عوامل دخیل در تولید آن‌ها از سال گذشته بیشتر است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال، گفت: تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره رسیده و تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌های ممکن فاتح جام قهرمانی شود.
مشهد ـ رئیس پلیس ترافیک شهری راهور کشور گفت: در هشت ماهه امسال شاهد افزایش ۹ درصدی تعداد جانباختگان معابر شهری در سطح کشور بودیم.
در سال گذشته (۱۴۰۰)، ۸۳۹ نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۶۳۱ نفر مرد و ۲۰۸ نفر زن بودند.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
اراک - استاندار مرکزی گفت: ساخت ۴۱ مدرسه در این استان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۶ مدرسه در هفته دولت و ۹ مدرسه در مهرماه به بهره برداری رسیده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تعداد زائرانی که امسال از ایران به اربعین آمدند بیش از تصورات ما بود.
طبق اخبار رسمی که طی ۵ ماه گذشته به نقل از اورژانس کشور یا نیروی انتظامی منتشر شده، از ابتدای فروردین تا ۳۱ مرداد امسال، ۸ نوزاد رها شده در معابر شهر‌های تبریز، سیرجان، تهران، خرم‌آباد، زاهدان، بندرگز، گراش، با حکم قضایی به شیرخوارگاه‌های بهزیستی منتقل شده‌اند.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ