مشهد ـ رئیس پلیس ترافیک شهری راهور کشور گفت: در هشت ماهه امسال شاهد افزایش ۹ درصدی تعداد جانباختگان معابر شهری در سطح کشور بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
تعداد گاو و گوساله پروار شده در بهار ١٤٠٢ نزدیک به ٤٩٣ هزار رأس برآورد شد که نسبت به بهار سال قبل ۲۳.۳ درصد افزایش داشته است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه برنامه هایی برای افزایش تعداد دانش بنیانهای این پژوهشگاه داریم، گفت: اما درصدد حمایت از شرکتهایی که به یک جریان اقتصادی و گردش مالی درستی ختم می شود، هستیم.
مطابق آمار، اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین‌المللی افزایش ۹۵درصدی و تعداد نشست و برخاست در پروازهای بین‌المللی، در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش ۷۵ درصدی داشته است.
با توجه به اینکه دستمزد فقط ۲۷ درصد رشد کرد، در سال ۱۴۰۲ مشوقی که بتواند نیروی کار را برای ورود به بازار ترغیب کند وجود ندارد و بار دیگر بنگاه‌های اقتصادی با معضل کمبود نیرو مواجه خواهند شد.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
در سال ١۴٠٠ در معادن در حال بهره برداری کشور مجموعاً ۱۳۰ هزار و ۳۵۸ نفر مشغول به کار بوده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸.۳ درصدی را نشان می دهد.
در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده که «نرخ جذب بســیار ناچیز کودکان بازمانده از تحصیل در کنار تعداد بالای ترک‌تحصیل ســالیانه (از ۳۴۷ هزار نفر تا ۲۷۰ هزار نفر) سبب شده روند بازماندگی از تحصیل در نظام آموزش و پرورش روبه رشد باشد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
تعداد دام سبک موجود در دامداری‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش و تعداد دام پروار شده افزایش یافت.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را بیان کرد و از افزایش ۸۸ درصدی تعداد مسافر خبر داد.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر مجدداً به بخش مسافری راه‌آهن بها داده شده است و تعداد مسافران ریلی امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
چندی پیش بود که سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ ۲۵۵ نفر بر اثر مسمومیت با گاز سمی منوکسید کربن در کشور از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه خبر داد و اعلام کرد که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۶۶ نفر زن بودند، آماری که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به مرکز درمانی در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.
رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به مرکز درمانی در 6 ماهه نخست 1401 در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول از افزایش 400 درصدی تعداد اتوسرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی محصولات شرکت با هدف تنظیم بازار خبر داد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
پایان خونین جشن تولد در باغ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ