یگان های امنیتی دولتی سوریه تائید کردند که تروریست ها را در استان درعا بازداشت و برخی نیز به هلاکت رسیده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای از نتایج عملیات هوایی و زمینی موفق نیروهای ارتش این کشور با همکاری نیروهای روس خبر داد.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
طبق گفته معاون مرکز روسی آشتی سوریه عملیات مشترک نیروهای سوری و روسی به هلاکت ۲۰ شبه نظامی تروریستی در جنوب سوریه منجر شد.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد که ۸ داعشی که در تیم@های امنیتی این گروه تروریستی در کرکوک مشغول به فعالیت بودند دستگیر شدند.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از هدف قرار دادن مرکز عملیات اوکراین از سوی نیروهای ارتش این کشور خبر داد.
سخنگوی ارتش اتریش در پیامی اعلام کرد که این کشور به بهانه «وضعیت امنیتی دشوار»، عملیات نجات در ترکیه را تعلیق کرده است.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام از توقف عملیات نظامی مشترک با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد در سوریه خبر داد.
«ابو الحسن القرشی» رهبر داعش در جریان عملیات ارتش سوریه و با حمایت فعالان محلی در شهر جاسم در درعا ۱۵ اکتبر سال جاری میلادی به همراه تمامی اعضای گروهش کشته شد.
با وجود ادعای ارتش ترکیه در زمینه تلاش برای مبارزه به عناصر تروریستی در مرزهای این کشور با سوریه، برخی معتقدند عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه به نفع داعش است.
وزیر دفاع ترکیه در نشستی در پشت درهای بسته از آغاز عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه، طی روزهای آینده خبر داده است.
یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
واحدهای امنیتی دولت حداقل سوریه ۲۴ شبه نظامی عضو گرووه تروریستی داعش را در یک عملیات ویژه به هلاکت رساندند.
نیروهای ارتش عراق با مشارکت حشد شعبی عملیات امنیتی جدیدی را علیه بقایای داعش در محورهای غربی و جنوبی موصل آغاز کردند.
منابع سوری از کشته شدن چندین تروریست داعش از جمله یکی از سران آنان در حومه شمالی درعا طی عملیات ارتش سوریه خبر دادند.
منابع رسانه ای سوریه از عملیات هلی برن آمریکایی ها در استان الحسکه و درگیری آنها با نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوبی شهر قامشلی خبر داده و اعلام کردند در این درگیری 3 نفر کشته و زخمی شدند.
کمیته اطلاع رسانی حشد شعبی عراق از شروع عملیات امنیتی مشترک با ارتش و پلیس عراق در جنوب سامراء خبر داد.
منابع محلی امروز جمعه از شکست عملیات هلی برن ارتش اوکراین در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا خبر دادند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ