همزمان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های ناشی از اقدامات تحریک‎آمیز ارمنستان ادامه دارد و در نتیجه اقدامات لازم توسط یگان‌های ما، خسارات زیادی به طرف مقابل وارد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه مناطقی از اوکراین را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.
منابع عراقی از حملات جدید ترکیه به شمال این کشور خبر دادند.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و همچنین حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
صدای شلیک تو‍‌پ‌ها دوردست، پس‌زمینه‌ای دائمی است، در حالی که سربازان در نفربرهای زرهی با سرعت در دهکده حرکت می‌کنند و تومان در پایگاهش – با پنجره‌های رنگ شده - مختصات حملات توپخانه را به واحد‌ها اعلام می‌کند.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
ائتلاف متجاوز سعودی از شامگاه گذشته تا صبح امروز در حملات متعددی مناطق مرزی یمن را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
سلسله جنایات‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
بنا به گزارش‌ها، بامداد امروز -یکشنبه- روستا‌های «زهیریه» و «خراب رشک» در حومه حسکه هدف حملات گسترده خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار گرفتند که این حملات به منازل غیر‌نظامیان آسیب‌هایی وارد کرده است.
نبرد توپخانه‌ای خشونت‌آمیز بین ارتش ترکیه و نیروهای کرد سوریی همچنان ادامه دارد.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
نیرو‌های اوکراینی در مناطق درگیری نیرو‌های روسیه را با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک هدف قرار می‌دهند. نیرو‌های روسی نیز با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک پاسخ متقابل می‌دهند.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
نیروی زمینی سپاه حملات پهپادی و توپخانه‌ای خود به اماکن استقرار و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در شمال عراق را از سر گرفت.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز سه شنبه گزارش داد که در نتیجه حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال استان الحسکه در این کشور، ده‌ها خانواده سوری آواره شده اند.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض گسترده آتش بس یمن استان «صعده» را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ