اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
مطابق برنامه اعلامی، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور حداکثری سهامداران راس ساعت ۱۰ صبح امروز ۳۱ خردادماه آغاز شد.
مطابق برنامه اعلامی، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور حداکثری سهامداران راس ساعت 10 صبح سی و یکم خردادماه آغاز شد.
رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران گفت: حضور گروه‌های جهادی و مردمی برگزاری مراسم اربعین را ماندگارتر و اثرگذارتر می‌کند.
وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
بازی تیم‌های النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، به فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
بازی تیمهای النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
تبریز - سرمربی تیم تراکتور با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، گفت: «دوست دارم در تمامی بازی های خانگی شاهد حضور تمام و کمال باشیم.»
ورزشگاه یادگار امام در آستانه بازی تراکتور - سپاهان با حضور حداکثری هواداران همراه شده است.
هر چند ملی پوشان استقلال با خستگی به تمرینات برگشته اند اما انتظار می رود که ساپینتو از ابتدا آنها را به میدان بفرستد.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن خواستار حضور حداکثری هواداران این تیم شد.
حضور به موقع یامگا در تیر دوم و استفاده حداکثری از پاس زیبای محبی، استارت پیروزی استقلال برابر فولاد بود.
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فردا با حضور حداکثری در تهران برگزار می شود و به نظر می رسد این نشست با یک تصمیم مهم همراه باشد.
در حالی که تیم های شهرستانی در حال استفاده از حضور حداکثری تماشاگر در بازی های خانگی هستند، تیم استقلال در بازی خانگی تنها مجوز فروش 5 هزار بلیط به تماشاگرانش را دارد.
باشگاه نساجی قصد دارد، دیدار با استقلال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر را با حضور حداکثری تماشاگر برگزار کند.
صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ توسن با حضور حداکثری سهامداران تشکیل گردید و در این مجمع ضمن اعلام رشد ۳۷ درصدی درآمد کل این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، سود ۴۰۰ ریالی برای هر سهم نیز به تصویب رسید.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد ملی نخبگان تمام امکانات خود را برای حضور نخبگان در حل مسائل کشور به کار گرفته است،این بنیاد تلاش دارد از این راه اثرگذاری نخبگان در جامعه را حداکثری کند.
یوسف موکو، ستاره جوان دورتموند، در دیدار برابر بایرلورکوزن فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرد.
به دلیل برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی و هم چنین عدم جایگزینی استادیوم، استادیوم آزادی به صورت نقطه به نقطه ترمیم خواهد شد.
وقتی در انتخابات ۱۳۹۸ معلوم شد که دیگر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از اولویت‌های حکومت نیست و پایان دادن به حاکمیت دوگانه و یکدست شدن حکومت به عنوان خط‌مشی و نقشه‌راه آینده، قطعی شده است، کاملا می‌شد نتایج و پیامد‌های آن را پیش‌بینی کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور فناوری در عرصه تنظیم‌گری و حکمرانی شاهد آن خواهیم بود که منافع حداکثری برای مردم به دست آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ