ورزشگاه یادگار امام در آستانه بازی تراکتور - سپاهان با حضور حداکثری هواداران همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظاتی پیش تمام ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز پر از تماشاگران مشتاق تبریزی شد.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
بازسازی نوکمپ و انتقال بارسا به ورزشگاه مونتجوئیک که رفتن به آن مشکلات خاص خود را دارد، باعث شده تا درخواست بلیت از سوی هواداران با کاهش چشمگیری روبه‌رو شود.
سیاوش بختیاری‌زاده از هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان دعوت کرد تا برای برپایی جشن صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر در استادیوم غدیر حاضر شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت که نتیجه به دست آمده، نشان دهنده فاصله میان آنها و هوادار نیست.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این نخستین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این بزرگترین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
تبریز - سرمربی تیم تراکتور با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، گفت: «دوست دارم در تمامی بازی های خانگی شاهد حضور تمام و کمال باشیم.»
سروش رفیعی می‌گوید امیدوار است ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان پر باشد.
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تاکید کرد تیمش در بازی روز آینده برای پیروزی به زمین خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
تیم ملی آرژانتین پنج بار در ورزشگاه لوسیل بازی کرد که در سه بازی ظرفیت استادیوم به طور کامل پر شد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
مس کرمان هرچند در سه بازی بیرون از خانه خود سه شکست را برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و نساجی تجربه کرده است، اما این تیم همچنان در خانه دست خود را برای کسب امتیاز پر می بیند.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تاکنون به اهدافی که داشته دست یافته و از این پس با قدرت بیشتری به کارش ادامه می‌دهد.
مربی تیم فولاد از هواداران اهوازی انتظار دارد تا در بازی بعد برابر مس ورزشگاه آره‌نا را پر کنند.
رجبی؛ فولاد سبکی خاص در فوتبال ایران دارد
اهواز - تیم فولاد خوزستان در حالی در برابر تراکتورسازی به برتری دست یافت که وریا غفوری خرید پر سر و صدای این تیم از روی سکوها بازی را نظاره گر بود.
اصفهان- باشگاه سپاهان مدعی شد تمامی سکوهای ورزشگاه سردار شهید سلیمانی مقابل این تیم پر شده است.
حضور سرمربیان تیم ملی و تیم سپاهان در VIP ورزشگاه آزادی جلوه خاصی به مسابقه حساس امروز پرسپولیس - فولاد بخشیده است.
اجتماع عظیم «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی غوغا کردند؛ جمعیتی که آنچنان بزرگ بود که گروه بزرگی از آنها پشت درهای ورزشگاه آزادی ماندند و به واسطه پرشدن ظرفیت استادیوم آزادی، امکان حضورشان در داخل استادیوم فراهم نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ