براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران عصر امروز یک مغازه در خیابان سهروردی منفجر شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
یک خانه قدیمی در خیابان فلاح تهران منفجر شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان قدیمی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز ۱۳ اسفندماه در خیابان گلستان تهران انفجاری در یک ساختمان در محدوده کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رخ می‌دهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی انفجار مرگبار موادمحترقه در مرکز تهران خبر داد.
خانه مسکونی واقع در خیابان مازندران منفجر شد که ۴ نفر از ۱۰ ساکن آن فوت کردند.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است. جستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
پلیس ترکیه گروه دیگری را به اتهام دست داشتن در انفجار اخیر در خیابان استقلال استانبول بازداشت کرد.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی خیابان استقلال استانبول و شهر «مرسین» از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی مرسین و خیابان استقلال استانبول از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
ناصر کنعانی در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بی گناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
رسانه‌های ترکیه‌ای از وقوع انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر دادند. رجب طیب اردوغان از کشته شدن ۶ نفر و مجروح شدن ۸۱ نفر دیگر خبر داده است.
رسانه‌های ترکیه‌ای از وقوع انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر دادند. رجب طیب اردوغان از کشته شدن ۶ نفر و مجروح شدن ۵۳ نفر دیگر خبر داده است.
رسانه‌های ترکیه‌ای از وقوع انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر دادند.
به گزارش رسانه‌های ترکیه بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) انفجاری قوی در خیابان شلوغ استقلال در قلب استانبول صورت گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه انفجار رخ داده در این محل موجب تخریب ساختمان نشده بود، افزود: در پی این انفجار آتش‌سوزی در ساختمان رخ داده و دود زیاد ناشی از آن طبقات را فراگرفته بود. آتش‌نشانان نیز با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات پنج نفر از ساکنان طبقات بالایی را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ