شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا یکشنبه مورخ ۱۲ دی ماه جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرد و امروز اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه شستا بر روی سایت کدال منتشر گردید.با توجه به این اطلاعیه شستا کی بازگشایی می شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مجمع سالیانه گروه بهمن، سهامداران بهمن به ایجاد سود پایدار رای مثبت دادند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با نگاهی به سبد شرکت های بورسی سهام عدالت می‌توان دریافت که افزایش نرخ خوراک و سوخت پتروشیمی بر سود سالیانه سهام عدالت موثر خواهد بود.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: در دوره قبلی افرادی که کانال‌های فضایی مجازی را برای دریافت راهنمایی انتخاب کردند زیان بیشتری را از نسبت به سایر سهامداران متحمل شده اند.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سه سهم شستا، فملی و دکوثر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این سه سهم در روزهای آینده بورس است.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکرد‌های شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های گروه هلدینگ پرداخته‌ایم.
روز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با حضور ۸۸.۷ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، تحلیل خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | الگوی برگشتی سر و شانه معکوس در خودرو؟، خبری مهم برای سهامداران رمپنا، پیش بینی بورس، اخبار تاثیرگذار بورس کدامند؟ | خبری برای سهامداران گروه لاستیک، اوراق تبعی چیست و چه تاثیری در معاملات سهامداران دارد؟، افزایش سرمایه سنگین ۸۴۷۱ درصدی یک نماد، زمان واریز سود سهامداران شستا، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، سرمایه این نماد ۲۰۰ درصد افزایش یافت، سهامداران شستا و فارس بخوانند، دلایل ریزش بورس چه بود؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس کدامند؟، سهامداران شتران بخوانند، نرخ سود بین بانکی چقدر شد؟، تصمیم جدید بانک مرکزی برای کارگزاری‌های بورس، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند، همچنین نماد فارس از زمان واریز سود سهامداران خبر داد.
جلسه هم‌فکری مدیران ارشد سازمان بورس و صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم در راستای اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در اسرع وقت، برگزار شد.
بازیان: مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تعارفی در مبارزه با فساد و صیانت از اموال سهام داران حتی در برخورد با منسوبین خود ندارد و این بنگاه اقتصادی را متعلق به خانواده بزرگ کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌داند.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت با حضور اعضا برگزار شد.
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی شرایط فعلی این فدراسیون برگزار می‌شود.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
این زن در تحقیقات به پلیس گفت: «مدتی بود که زن همسایه با من دشمن شده بود. هر بار او را می‌دیدم، بی‌دلیل دعوا به راه می‌انداخت. نمی‌دانستم چرا با من اینطور برخورد می‌کند. دیگر از دستش کلافه و عصبانی شده بودم. تا اینکه آخرین بار دوباره با هم درگیر شدیم. او بی‌دلیل سد راه من شد و دعوا به راه انداخت. ناگهان ظرفی را روی صورتم خالی کرد و متواری شد. صورتم سوخت و فریادزنان از مردم کمک خواستم.»
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۹۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
تیمی از دانشمندان دانشگاه گلاسکو انگلستان، یک سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) را توسعه داده اند که برای نظارت بیماران از راه دور استفاده می‌شود. هدف این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر یک محیط از راه دور است که در مقیاس بالا با هزینه کم قابل پیاده سازی است.
اپل واچ به تازگی توانسته با شناسایی یک تومور نادر قلبی، جان انسان دیگری را نجات دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ