فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با استقرار مأموران پلیس پایتخت در معابر منتهی به مرقد مطهر حضرت امام، هیچگونه مشکل انتظامی و امنیتی گزارش نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
اهواز - رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت به دنبال آن هستیم که هیچ روستایی در کشور مشکل آب نداشته باشد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچ کدام از دانش آموزان مسموم شده خوزستانی مشکل حاد ندارد و حال عمومی آنها مساعد است.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم صحیح پیاده شود که در این صورت، جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم به صورت صحیح پیاده شود که در این صورت جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
امروز بزرگترین مشکل پاکستان امنیت است که حتی تنش با هند را تحت‌الشعاع قرار داده است، یعنی الآن مقامات پاکستانی خطر اول را این گروه‌های افراطی می‌بینند که در داخل کشور علیه دولت و ارتش پاکستان عملیات می‌کنند و هند را یک خطر فوری نمی‌بینند. ضمن اینکه هند هم از لحاظ اقتصادی انقدر از پاکستان فاصله گرفته که پاکستان هیچ چاره‌ای جز مماشات با هند ندارد. این نتیجه یک حکومت نظامی است که معمولاً درازمدت نمی‌اندیشند و به منافع کوتاه‌مدت توجه دارند تا اینکه همیشه بتوانند در مرکز قدرت باشند.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
معاون رئیس شورای امنیت و رئیس‌جمهور سابق این کشور تأکید کرد که روسیه در زمنیه تسلیحات و تجهیز نیروهای ارتشش هیچ مشکلی ندارد.
رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ندارد و نمی‌خواهد در مشکلات او با پاری سن ژرمن دخالت کند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ مربی بدون دلیل بازیکنی را از ترکیب اصلی کنار نمی‌گذارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به دلایل سفر خود به امارات گفت: برای حل مشکل مهاجم تیم و گابریل پین سفر می کنم.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کسانی که معترض هستند را به کمیسیون (حقیقت‌یاب) دعوت کنیم تا حضور فعال داشته باشند زیرا کمیسیون متشکل از ۴ سازمان و وزارت‌خانه به درد هیچکس نمی‌خورد و هیچ ارزش و کارکردی ندارد و یکجانبه نگری دارد در صورتی که باید ۲ جانبه باشد و ریشه‌ها را دریابند و مشکلات جامعه را حل کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دانشجویان بازداشتی، گفت: به صراحت می‌گویم هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده، شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده است.
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ مشکلی بین کشورش و آمریکا وجود ندارد که قابل حل نباشد، گفت: از آمریکا انتظار داریم با ذهنیت تحریف شده ای که اسلام و تروریسم را یکسان می داند، مبارزه کند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: در تامین دلار هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. تلاش‌ها برای تامین دینار مورد نیاز زوار نیز ادامه دارد.
وحیدی اظهار داشت: هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مساله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل بوجود آمده را برطرف کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ