بارسلونا نمی تواند در ال‌کورنیا، ورزشگاه اختصاصی اسپانیول، جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یونسکو در این گزارش گفت که کشورها باید اطمینان حاصل کنند که اهداف و اصول روشنی دارند تا مطمئن شوند که فناوری دیجیتال در آموزش مفید است و از آسیب، هم به سلامت دانش‌آموزان و هم به طور گسترده‌تر به دموکراسی و حقوق بشر جلوگیری می‌کند.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر در حال برگزاری اولین نشست خبری رسمی خود در سیرجان است.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
استقلال برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و صنعت نفت برای بقا در لیگ برتر، امروز در پی کسب امتیاز هستند.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که کاخ سفید رفته رفته خود را آماده می‌کند تا با احتمال عدم تحقق اهداف اوکراین در حملات بهاری این کشور به روسیه، روبه‌رو شود.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
یک کشتی جنگی چینی در دریاهای مشرف به تنگه تایوان چندین گلوله توپ را در منطقه خلیج «لویان» در ساحل استان فوجیان، در حدود ۵۰کیلومتری (۳۰ مایلی) شمال غربی جزایر ماتسو که نزدیک به سرزمین اصلی هستند، اما تحت کنترل تایوان هستند، شلیک کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، درحالی‌که ملوانان به سمت اهدافی در خشکی و آب شلیک می‌کردند، دود و شراره‌های آتش از عقب کشتی‌ها قابل مشاهده بود.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
در سالی که گذشت خبرگزاری مهر درباره هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه‌های خارجی گزارشی منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که یکی از اهداف رسانه های غربی انزوای گردشگری ایران است.
وب‌سایت گل عربی در گزارشی به این سوال پاسخ داده که چرا هروه رنار تجربه موفق خود در آسیا و آفریقا را فدای تیم ملی زنان فرانسه کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اهداف باشگاه برای نقل و انتقالات تابستان را تشریح کرد.
بر اساس یک گزارش سازمان ملل، آینه‌های عظیمی که برای بازتاب نور خورشید به فضا مستقر شوند، ممکن است برای دستیابی به اهداف اقلیمی ضروری باشند.
کریستیانو رونالدو توپ طلای سال 2013 خود را به قیمت 645 هزار دلار و برای اهداف خیریه فروخته است.
سعید ابراهیمی با اشاره به هدف ایجاد «سامانه گزارشگران حرفه‌ای» توسط سازمان بورس اظهار کرد: یکی از اهداف طراحی این سامانه به نشانی https://dideban.seo.ir، استفاده از توان نظارتی مردم به عنوان بازیگران اصلی بازار سرمایه در راستای کشف تخلفات و جرائم، پیشگیری از وقوع آن‌ها و کاهش تخلفات است.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
لیونل مسی با پوشیدن عبای عربی به دست امیر قطر، جام قهرمانی را بالای سر برد. کمپانی آدیداس چندان از این اتفاق راضی نیست.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی نوشت: امارات متحده عربی به طور مخفیانه در ناآرامی ها در سومالی نقش آفرینی کرده و اخیراً ۳ هزار جوان سومالیایی را در راستای اهداف خود به کار گمارده است.
طبق گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اهداف مقرر در قوانین و اسناد بالادستی در حوزه دولت الکترونیک محقق نشده است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.
منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ