مداحی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوشکی گفت: آیا مداحی که به لاک مشکی قسم می‌دهد، نمی‌داند که مخاطب او افراد مذهبی هستند نه غیر مذهبی؟ او به هوای اینکه افرادی را جذب کند این سخن را می‌گوید، غافل از اینکه با چنین کاری عده‌ای از دینداران را از خود دور می‌کند و هیچ جذبی حداکثری هم رخ نمی‌دهد.
روضه‌خوانی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از عزاداری شب عاشورای حسینی و توسل به سالار شهیدان‌ علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید.
حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) هم در شب پنجم محرم در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) به مداحی برای قرآن پرداخت. در زمان مداحی او عزاداران قرآن بالای دست گرفته بودند.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) گفت: مداح می‌تواند جلوی نظام بایستد، اما وقتی پای این نظام ۳۰۰ هزار خون ریخته شده است، نظام برنمی‌گردد، اما آبروی ما ریخته می‌شود.
شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای، از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست کرده تا برای مداحی بر سر مزار در باغ رضوان ارومیه در مزایده شرکت کنند!
شهرداری ارومیه برای مداحی در باغ رضوان این شهر مزایده برگزار کرد.
سبک و فرم مداحی یکی از مداحان جوان در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است
میثم مطیعی گفت: جمع شاعران، امسال خیلی از حرف‌ها را در شعرخوانی عید فطر زدند و شاکله اشعار عید فطر این سال‌ها را حفظ کردند.
جلال مداحی و محمدحسین اسلامی جوانترین بازیکنان دیدار استقلال - ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.
جلال مداحی در پست وینگ بک چپ نمایش درخشانی برای ذوب‌آهن ارائه کرد و شاید بهترین بازیکن تیمش بود.
به مناسبت سالروز ولادت امام اول شیعیان حاج مهدی رسولی مداح سرشناس ایرانی در مراسمی که در لاهور و اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مداحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث شیعه است و مداحی امروز یک هنر ترکیبی است.
جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگران در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگریان در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در این ویدئو مداحی سید مجید بنی فاطمه را که در ماشین یک عراقی در کربلا پخش می‌شود می‌شنوید.
ویدیویی دیدنی از مداحی پلیس در دسته عزاداری را ببینید. منبع: صداوسیما
مداحی بهنام بانی در شب هشتم محرم امسال در روستای کلا دامغان را ببینید
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.
الحجیرات در حساب توییتری خود نوشت که در بحرین به او خبر داده‌اند که اجازه مداحی را ندارد. وزارت کشور بحرین دلیل ممنوعیت مداحی او در این کشور را مشخص نکرده و فقط به او گفته است که مداحی اش در این کشور ممنوع است.
فیلم کامل مداحی و قرائت دعای توسل توسط آقای حاج مهدی سماواتی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ