اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به شرایط جوی پیش رو هشدارهای سطح نارنجی بارندگی و دریایی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون‌شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه می‌کند.
اداره کل هواشناسی تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به رگبار متوسط تا شدید باران و وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات استان تهران هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص استقرار توده هوای گرم و افزایش رطوبت از فردا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی، برای فردا شنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی صادر کرده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر و همچنین رطوبت هوا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ و ماندگاری توده گردوخاک در این استان تا روز دوشنبه ۲ مرداد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دمای هوای استان تا بالای ۴۹ درجه سانتیگراد، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی امروز برای شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرده است.‌
در تهران، قم، مرکزی، ایلام، خوزستان، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزدو کرمان با شدت کمتری نسبت به استان‌های ذکر شده وزش باد و خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی ممنوعیت شنا و تفریحات دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای سبک و تفریحی و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌کند.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
هشدار نارنجی وقوع رگبار و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
بر اثر این مخاطره آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
این وضعیت جوی از بعدازظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) درنواحی مرکزی و شرقی دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های مازندران و گلستان مورد انتظار است.
بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و مواج شدن دریا هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی برای تهران و البرز در روز شنبه و یکشنبه به علت آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها هشدار در سطح نارنجی صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از یکشنبه تا پنج شنبه پیش رو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ