سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از یکشنبه تا پنج شنبه پیش رو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
طبق این هشدار از روز شنبه ۱۰ تیر تا دوشنبه ۱۲ تیر افزایش گرادیان فشاری و تغییر توده هوا و به تبع آن وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی با پیش بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز چهاردهم تا شانزدهم خرداد، برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر شنبه ۱۳ خرداد درباره فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در این استان ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز بارش باران و رگبارهای بهاری را غالبا در نیمه غربی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی‌، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر، تنگه هرمز و خلیج فارس هشدار داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید ناپایداری‌های جوی و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان از فردا سه‌شنبه پنجم اردیبهشت خبرداد.
بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی با مخاطره رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت و بارش برف و کولاک در نقاط مرتفع و سردسیر از روز سه‌شنبه(اول فروردین ماه) تا روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) خبر داده است.
اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان، هشدار آنی سطح نارنجی صادر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی واحتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در برخی از مقاطع از استان تهران از مردم خواست که از اتراق در کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.
اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: تهرانی‌ها امروز و فردا از فعالیت کوهنوردی خودداری کنند. روز تحویل سال نو مشهد بارانی است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و مواج شدن دریا هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور از تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور در روز شنبه سوم دی ماه در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی و قم نسبت به لغزندگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
به گزارش سازمان هواشناسی تا پایان هفته افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ