در جلسه امروز (چهارشنبه) شورای‌عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، گزارشی از وضعیت امنیت و حملات سایبری در کشور که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است، ارائه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم درباره وضعیت شکننده امنیتی در کرانه باختری هشدار داد.
آخرین وضعیت جوجه‌ریزی استان‌ها و افزایش و پایداری گوشت مرغ در قرارگاه امنیت غذایی بررسی شد.
وزیر خارجه فنلاند اعلام کرد این کشور نسبت به وضعیت آینده سازمان امنیت و همکاری اروپا نگران است.
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
بندرعباس - با حضور معاون وزیر نفت و فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت تأمین امنیت سکوهای نفت و گاز و لنگرگاه‌های صدور انرژی بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی: وضعیت بودجه در بخش کشاورزی اسفناک است. مشکل مردم با افزایش بودجه حوزه فرهنگ حل نمی‌شود. بودجه ۱۴۰۲ امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق با وجود تورم بیش از ۴۰ درصد عادلانه نیست
کارشناسان امنیت سایبری درباره افزایش حملات سایبری دولتی، توسعه فضای ابری و امکان ورود بازیگران مخرب و پیکربندی‌های نادرست ابری در سال ۲۰۲۳ هشدار دادند.
«ایشیکان کیمیهیرو»، سفیر ژاپن به نمایندگی از ۱۱عضو شورای امنیت، گفت: «ما از طالبان می‌خواهیم که فورا تمام اقدامات ظالمانه علیه زنان و دختران را لغو کنند.»
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و لازم است با این افراد قرارداد کار معین منعقد شود تا طرف قرارداد دولت باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری۶۷ متهم در زمینه اخلال در وضعیت اقتصادی کشور خبر داد.
رهبران ارمنستان و فرانسه درباره امنیت در قفقاز جنوبی و توسعه همکاری ها گفتگو کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معاون وزیر ارتباطات در جلسه این کمیسیون حاضر شد و به تشریح وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه گفت: ما وضعیت را بر اساس واقعیت ارزیابی خواهیم کرد تا ثبات را تضمین کنیم.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه گفت: ما وضعیت را بر اساس واقعیت ارزیابی خواهیم کرد تا ثبات را تضمین کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در عراق آخرین وضعیت سلامت و امنیت زائران ایرانی را جویا شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیتی که ما امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و حفاظت از منافع ملت ایران داریم از همه ادوار تاریخی گذشته بهتر است و خدای نعیم را به این جهت خاضعانه شاکر هستیم.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این هفته بررسی آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای، نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر اطلاعات و بررسی آخرین تحولات امنیتی- سیاسی افغانستان در دستور کار دارند.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته جاری ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای را بررسی می‌کند.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته جاری ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای را بررسی می‌کند.
نشست شورای امنیت درباره نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا در اوکراین برگزار شد.
نشست شورای امنیت درباره نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین برگزار شد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.
روزنامه کمرسانت روسیه امروز پنجشنبه نوشت: فولکس‌واگن به کارمندان یکی از دو کارخانه این شرکت در روسیه در صورت موافقت داوطلبانه با ترک کار، حقوق پرداخت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ