نشست شورای امنیت درباره نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دو روز پس از اظهارات نوبیو در گفت‌وگویی بیان کرد که دولت بایدن "نگران هرگونه صادرات فناوری ایرانی است که ممکن است باعث بی‌ثباتی شوند".
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
دبیر شورای امنیت کشور گفت: چنانچه خواسته‌های مسئولان سنجش برآورده نشد و نگرانی برای امنیت آزمون بوجود آمد ما مجبور هستیم تصمیماتی را برای محدودیت اینترنت در زمان برگزاری آزمون اعمال کنیم. اگر لازم شد و بررسی‌ها به این نتیجه رسید در جلسات مربوطه تصویب خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما نگران حضور شهروندان آمریکایی در روسیه هستیم و از آنها می‌خواهیم که فوراً این کشور را ترک کنند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است علیرغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نرخ خرید تضمینی گندم مشخص نشده و این امر باعث نگرانی کشاورزان است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر «صلح» برشمرد.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.
شورای امنیت ملی آمریکا امروز با مداخله در امور داخلی پکن اعلام کرد: ما از فعالیت تحریک آمیز نظامی چین در نزدیکی تایوان نگران هستیم‌!
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: اینکه کسی شکلاتی را تعارف کند و بعد تحت فشار قرار دهند که معذرت بخواهد، آیا این مفهوم آزادی است؟ آنان در کشورشان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند بعد مدعی دموکراسی می شوند، چه چیزی آنان را نگران کرده است؟
هماهنگ‌کننده روابط راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که دیدگاه واشنگتن درخصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هیچ تغییری نکرده است.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
هماهنگ کننده ارشد ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا بار دیگر نسبت به تقویت روابط میان ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه نسبت به احیای افکار نئونازی و نئوفاشیستی در اروپا ابراز نگرانی کرد و گفت: غرب بدنبال اختلاف افکنی میان روسیه و صربستان است.
نایب‌رئیس شورای شهر تهران در خصوص قطع و خشک‌کردن مرتب درختان در پایتخت گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال این هستند و قطع و خشک‌کردن درختان یک سناریو باشد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به اتفاقات باشگاه مس واکنش نشان داد.
نشست شورای امنیت درباره نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا در اوکراین برگزار شد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ