در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران، تیم‌های سپاهان و سایپا از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر صفر میهمان دسته اولی‌اش را شکست داد و مقتدرانه گام به مرحله بعدی گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان به دلیل عدم راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تبانی بین تیم‌های عربی مانع از صعود ما به مرحله بعدی شد.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
تیم هندبال سپاهان با وجود برتری مقتدرانه مقابل تیم عمان کلاب موفق به صعود به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا نشد.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با چهار دیدار در روز یکشنبه و یک بازی روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزار شد.
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با چهار دیدار در روز یکشنبه و یک بازی روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق که تجربه سال‌ها بازی در لیگ ایران را دارد، تاکید کرد که تیمش کار سختی در بازی برابر جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی بر سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، برای کاهش فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول لیگ برتر کار سختی ندارد اما یک خطر در کمین این تیم است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابتها را نتیجه آنالیز و هوشمندی کادر فنی در شناخت حریف دانست.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
پرسپولیس انتقام شکست ۴گله ۱۵سال پیش به سپاهان در جام حذفی را امروز گرفت و به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. دو پنالتی که سیاوش یزدانی به قرمزها تقدیم کرد کمر تیم مورایس را شکست
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد بهتر آبی‌پوشان نسبت به دیدار گذشته برابر تراکتور گفت: در این دیدار دو بازیکن توانستند با عملکرد خوبی که از خود نشان دادند عامل پیروزی استقلال شوند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
صعود سپاهان در جام حذفی با هت‌تریک مغانلو
با اعلام داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی، قضاوت دیدار سپاهان برابر سایپا به فرزند رئیس کمیته داوران سپرده شده است.
تیم والیبال بانوان سپاهان پس از قطعی کردن صعودش در فینال نیز خوش درخشید و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
جدول لیگ با صعود سپاهان به رده دوم
پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تفنگ مردان با معرفی نفرات و تیم‌های نخست به پایان رسید.
پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تپانچه مردان با معرفی نفرات و تیم‌های نخست به پایان رسید.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر به صورت موقت صدرنشین لیگ شد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر تیم هوادار به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ