دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش خوب اتحاد کلبا مانع از شکست این تیم مقابل شارجه پرستاره نشد.
فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ برای فرهاد مجیدی تلخ آغاز شد و کلباء در گام نخست با نتیجه جهار بر سه مغلوب الشارجه شد.
هشت برد در 10 بازی برابر تیم فوتبال تراکتور، این یحیی گل محمدی حالا بهتر از همه مربیان تاریخ بازیهای 48 ساله پرسپولیس و تراکتور نتیجه گرفته است.
بازی فوق حساس سرخ‌های تهران و تبریز جدال حیثیتی برای پرسپولیسی‌های سابق هم هست.
در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.
دو پاس بلند و تماشایی از قلب خط دفاعی سپاهان زمینه‌ساز دو گل پیروزی‌بخش این تیم مقابل تراکتور شد.
کاپیتان آلومینیوم می‌گوید گل پرسپولیس آفساید بود، اما «اشتباهات داوری هم جزو بازی است و کاری نمی‌شود کرد.»
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
لیونل مسی در بازی بامداد امروز مقابل کروز آزول، از دقیقه ۵۴ برای اولین‌بار در ترکیب اینتر میامی قرار گرفت؛بازی با تساوی یک -یک در جریان بود که مسی از روی ضربه کاشته گل پیروزی‌بخش تیمش را زد.
یورگن کلوپ بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم و پیروزی‌بخش تیمش در حالی که به سمت داور چهارم می‌دوید دچار کشیدگی عضله همسترینگ شد.
فران تورس، زننده گل پیروزی‌بخش بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، می‌گوید با هدف فتح جام به بلوگرانا آمده و منتظر است هر چه زودتر قهرمانی در لالیگا را با این تیم جشن بگیرد.
در روز دوم از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز جمعه تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.
بعد از آنکه ریس نلسون در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف‌شده دیدار آرسنال و بورنموث گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، توپچی‌ها بار دیگر مذاکره برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده‌اند.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
محمدجواد محمدی که تک گل پیروزی‌بخش هوادار به پرسپولیس را زد در مورد اتفاقات این بازی گفت‌وگو کرد.
پرسپولیس در بازی خانگی و در حضور تماشاگران خود با یک گل دیرهنگام مقابل تیم هوادار شکست خورد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
گونسالو مونتی‌یل با گل کردن پنالتی پیروزی‌بخش آرژانتین مقابل فرانسه، نام خود را در تاریخ فوتبال این کشور جاودانه کرد.
متئو لکی نمی‌دانست که اگر گل پیروزی‌بخش را نمی‌زد، استرالیا از جام جهانی کنار می‌رفت.
مطهری شب گذشته هم در دیدار سوپرجام تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه و منحصربفرد را به نام خود ثبت کند.
مارکوس رشفورد، زننده گل پیروزی‌بخش یونایتد در بازی امشب، می‌گوید بعد از برطرف شدن تنش‌های درون تیمی انرژی متفاوتی در یونایتد به وجود آمده است.
عزت الله پورقاز علاوه‌بر نمایش خوب در خط دفاعی سازنده تک گل پیروزی‌بخش تیمش بود.
نیکو ویلیامز، پدیده 20 ساله اسپانیا، شب گذشته پاس گل پیروزی‌بخش اسپانیا برابر پرتغال را به آلوارو موراتا داد. نیکو ویلیامز گفت که لوئیس انریکه قبل از ورودش به میدان به او اعتماد به نفس داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ