۱۰ بازیکن برتر لیگ بسکتبال NBA برای فصل ۲۰۲۳ - ۲۰۲۲ مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله ۱۰ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه A این رقابت‌ها می‌پردازیم.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
بهترین پاسور فصل اخیر لیگ برتر شماره خاص تراکتور را بر تن می‌کند.
شماره ۱۰ تیم فوتبال امید ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل سوریه معرفی شد.
سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
آیین معرفی کامیون فورس ۱۲ تن و کلیدسپاری کامیون امپاور ۱۹ تن شرکت بهمن دیزل امروز ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیران گروه بهمن، عاملیت های این شرکت، مشتریان سازمانی بخش حمل و نقل برگزار شد.
وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شماری از دیپلمات‌های نروژی به عنوان عنصر نامطلوب معرفی شدند و باید خاک این کشور را ترک کنند.
استافوردشایر تریر آمریکایی به دلیل داشتن سر بزرگ، گوش‌های تیز، دهان قدرتمند و گردن ضخیم ظاهری قدرتمند دارند. آن‌ها عموما نزدیک به ۳۲ کیلوگرم عضله خالص دارند و قدشان به سختی به نیم متر می‌رسد.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از کشف ۱۰ تن شن و ماسه غیر مجاز خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.
اتحادیه جهانی کشتی با گرفتن میزبانی از هند، قزاقستان را به عنوان میزبان جدید رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا معرفی کرد.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد و گفت: متهم ۵۷ ساله به مراجع قضائی معرفی شد.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های هفته پژوهش و فناوری از معرفی ۱۰ طرح تحقیقاتی مشترک از جانب ۱۰ کلان منطقه آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
رقابتهای کاراته جایزه بزرگ روسیه درحالی با کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز برای نمایندگان ایران کشورمان به پایان رسید که در نهایت ترکیب تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.
ساکرنت در گزارشی به معرفی ۱۰ ستاره آسیایی در جام جهانی قطر پرداخت که دو بازیکن از این جمع در تیم ملی ایران هستند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آماده تحویل ۱۰ هزار خودرو با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان هستیم.
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان ایران با ترکیبی متشکل از ۱۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنند.
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان ایران با ترکیبی متشکل از ۱۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنند.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ می‌کوشد به عنوان برند کارآفرینی در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شود.
وبگاه عربی ۲۱ شخصیت هایی که بر بازار سهام عربستان مسلط هستند را معرفی کرد که براساس آن سلیمان الحبیب با ۷.۹ میلیارد دلار در صدر ‌و شاهزاده ولید بن طلال با ۷.۳ در رتبه دوم قرار دارند.
گل‌های زیبا با داشتن رنگ و بوی دلنشین می‌توانند چشم‌انداز زیبایی را برای محل زندگی و کار انسان‌ها فراهم کنند و همراه با خود طراوت و شادابی را به بار بیاورند. در این مطلب به معرفی ده نمونه از گل‌های زیبای آپارتمانی پرداخته‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ